קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות61
מגזין

בשר צבי Gyros

בשר צבי Gyros
בשר צבי Gyros יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 58 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 480 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך מיורן, חומץ יין, פיתות לחמים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. . , שהוא מוצק. נסו סטייק בשר צבי Gyros # SundaySupper, בשר צבי בורגיניון (תבשיל בשר צבי), ו גירוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
להקציף יחד את שמן זית, כמון, שום, מיורן, רוזמרין, אורגנו, חומץ יין אדום, מלח ופלפל בכוס גדולה או קערה קרמית.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
שמן זיתשמן זית
מרז ' ורםמרז ' ורם
רוזמריןרוזמרין
אורגנואורגנו
שוםשום
פלפלפלפל
כמוןכמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים את רצועות הצבי, וזורקים למעיל אחיד. מכסים את הקערה בניילון נצמד, ומשרים במקרר לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
בשר צביבשר צבי
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
3
מחממים מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. מבשלים את רצועות הצבי, חצי קילו בכל פעם, עד הצבי יש השחמה בצד החיצוני והוא כבר לא ורוד מבפנים, על 8 דקות. ערם את הבשר על פיתות מחוממות לשרת.
מרכיבים שתצטרך
בשר צביבשר צבי
פיתהפיתה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

אגיורגיצ ' יקו, אסירטיקו ומושופילרו הם הבחירה הראשונה שלי ליוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. Skouras Saint George Agiorgitiko עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.