קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

ג'ינג'ר סויה עלומה בקלה שחור

ג'ינג'ר סויה עלומה בקלה שחור
בקלה שחור עלומה סויה ג'ינג'ר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 7167 קלוריות, 1345 גרם חלבון ו 50 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %83 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. לכו לחנות ותרימו אחרי שהדגים הוסרו וכל המוצקים הוסרו, סוכר, סאקה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכונים דומים: עוף מזוגג סויה זנגביל דביק, עוף ג'ינג'ר עלומה, ו גיליון פאן צ'ילי סיד בקלה.

הוראות

1
בקלה שחורה המבושלת בנוזל ג ' ינג ' ר-סויה ציד בלתי חוקי היא מנה פשוטה מטעה כי מבשל במהירות ויש לו טעמים מספקים מאוד. פופולרי על ידי שף הברזל, Masaharu Morimoto, המתכון המסובך שלו יכול להיות פשוט עם תוצאות מצוינות.הדג יכול להיות מוגש עם אורז מאודה ופשוט מטוגן או ירקות מוקפצים כמו תרד עם שום פטריות שיטאקה.ג ' ינג 'ר סויה עלומה בקלהשחור את הנוזל ג' ינג ' ר-סויה ניתן להשתמש מחדש מספר פעמים.לאחר הדג כבר מבושל וכל המוצקים הוסרו, הנוזל יכול להישמר במקפיא במיכל הדוק אוויר במשך כמה חודשים.כאשר אתה רוצה ארוחה מהירה, להפשיר את הנוזל הלא חוקי, ומבשלים, להוסיף את חתיכות הבקלה השחורות, לכסות, ויהיה לך ארוחה על השולחן תוך 10 דקות.תשואה 4 מנות
מרכיבים שתצטרך
פטריות שיטאקהפטריות שיטאקה
אורז מבושלאורז מבושל
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
SablefishSablefish
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
2
זמן 30 דקות
3
Ingredts2 קילו פילה בקלה שחור, שטף, פט dried1 1/2 כוסות סוכר לבן 2 1/2 כוסות סויה sauce1 / 4 כוס mirin2 כוסות sake2 " חתיכת זנגביל, קלופים, julienned
מרכיבים שתצטרך
חצי שקית גודל 41 שרימפס מבושלים ומקולפיםחצי שקית גודל 41 שרימפס מבושלים ומקולפים
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
4
בזהירות לבדוק את הפילה לעצמות. כנראה תהיה שורה באמצע הפילה.באמצעות סכין חדה, לחתוך לאורך העצמות ולהסיר ברצועה ארוכה. אל תזרוק את הרצועה כי זה יכול להיות מושרה בשמן זית, מלח ים, ופלפל קלוי בתנור או צלוי על מנגל. קח את העצמות כפינוק של טבח.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
חותכים את הפילה לתוך מלבנים 1 1/2 "x 2" עבור קל יותר handling.In מחבת גדולה חשופה או תנור הולנדי, ליצור את הנוזל ציד בלתי חוקי על ידי רותח יחד את הסוכר, רוטב סויה, מירין, סאקה, וג ' ינג ' ר במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
רוטב שומשום יפנירוטב שומשום יפני
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
6
הוסף את חתיכות קוד שחור, כיסוי, ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
SablefishSablefish
7
הסר את הבקלה עם כפית מחוררת ולהניח בצד. שמור 2 כוסות של הנוזל הלא חוקי, מאמץ ושופך את השארית לתוך מיכל אטום להקפיא.להחזיר את הבקלה ו 2 כוסות של נוזל ציד בלתי חוקי למחבת, להפחית ולעבות על חום גבוה, כפית את הרוטב עיבוי על הבקלה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
חצי גודל 41 מבושל מראש ושרימפסחצי גודל 41 מבושל מראש ושרימפס
ציוד שתשתמש בו
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
8
מגישים מיד עם אורז מאודה או תרד שום מוקפץ עם פטריות שיטאקה.
מרכיבים שתצטרך
פטריות שיטאקהפטריות שיטאקה
אורז מבושלאורז מבושל
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואג'ינג'ר סויה עלומה בקלה שחורג'ינג'ר סויה עלומה בקלה שחור30עוד ארוחה דקה: ג'ינג'ר סויה בקלה שחורעוד ארוחה דקה: ג'ינג'ר סויה בקלה שחור907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה בקלה שחור, שטף, טפיחה יבשהפילה בקלה שחור, שטף, טפיחה יבשה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה בקלה שחור, שטף, טפיחה יבשהפילה בקלה שחור, שטף, טפיחה יבשה1-2 כפות שמן זית כתית מעולההדגים מוגשים עם אורז מאודה ופשוט מטוגנים או ירקות כמו תרד עם שום ופטריות שיטאקההדגים מוגשים עם אורז מאודה ופשוט מטוגנים או ירקות כמו תרד עם שום ופטריות שיטאקה1מיכללאחר הדג כבר מבושל וכל המוצקים הוסרו, הנוזל יכול להישמר במקפיא באוויר הדוק במשך כמה חודשיםלאחר הדג כבר מבושל וכל המוצקים הוסרו, הנוזל יכול להישמר במקפיא באוויר הדוק במשך כמה חודשים1-2 כפות שמן זית כתית מעולההנוזל הג'ינג'ר-סויה בשימוש חוזר מספר פעמיםהנוזל הג'ינג'ר-סויה בשימוש חוזר מספר פעמים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1כאשר אתה רוצה ארוחה מהירה, להפשיר את הנוזל הלא חוקי, ומבשלים, להוסיף את כיסוי הבקלה השחור, ויהיה לך ארוחה על השולחן תוך 10 דקותכאשר אתה רוצה ארוחה מהירה, להפשיר את הנוזל הלא חוקי, ומבשלים, להוסיף את כיסוי הבקלה השחור, ויהיה לך ארוחה על השולחן תוך 10 דקות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב שומשום יפנירוטב שומשום יפני5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לקוד. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. כרם טנגנט פרגון פינו גרי עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.