קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות17
מגזין

ג'מבלאיה

ג'מבלאיה
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? Jambalaya יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. והוא יספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה עד 28 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 436 קלוריות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם תיבול קריאולי, עלה דפנה, מקשט: בצל ירוקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. לא הרבה אנשים באמת אהבו צלחת קריאולית זה. נסו ג'מבליה בסיר אחד, ויג ג'מבליה, ו Jambalaya (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים נקניק בשמן חם בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה, תוך ערבוב כל הזמן, 5 דקות או עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר נקניק עם כפית מחוררת.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בצל קצוץ ו-7 המרכיבים הבאים לטפטופים חמים; מטוגנים 5 דקות או עד שהירקות רכים. מערבבים עגבניות, הבא 3 מרכיבים, ונקניק. מביאים לרתיחה על חום גבוה. לכסות, להפחית את החום בינוני, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 20 דקות או עד אורז הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים שרימפס; לכסות ולבשל 5 דקות או רק עד שרימפס להפוך ורוד. מוסיפים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים באופן מיידי.
6
כדי להקפיא: להכין מתכון לפי ההוראות. שורה תחתונה וצדדים של צלחת אפייה 13-x 9 אינץ 'עם רדיד אלומיניום כבד חובה, המאפשר 2 עד 3 אינץ' להאריך על הצדדים; למלא עם jambalaya. כיסוי להקפיא. כדי לשרת, להסיר רדיד, להחזיר תבשיל אפייה מקורית; לכסות ולהפשיר במקרר 24 שעות.
7
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר 30 דקות.
8
אופים ב 350 עד מחומם ביסודיות.

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק אנדויל, פרוסנקניק אנדויל, פרוס1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2(יכול להיות או להרחיק)תיבול קריאוליתיבול קריאולי567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות וצ'ילי ירוק, סחוטעגבניות חתוכות לקוביות וצ'ילי ירוק, סחוט11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון10ריבס, קצוץ טרי או קפואמקשטים: בצל ירוק קצוץמקשטים: בצל ירוק קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קלופים, בגודל בינוני שרימפס גולמי, deveinedקלופים, בגודל בינוני שרימפס גולמי, deveined1גדולפלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז ארוך גרגיר לא מבושלאורז ארוך גרגיר לא מבושל4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף מבושל מגוררעוף מבושל מגורר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מתוק קצוץבצל מתוק קצוץ