קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

גבינת קוטג'קיש

גבינת קוטג'קיש
קיש גבינת קוטג'עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 14 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 309 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בצל, גבינת מונטריי ג'ק, קונכיית פאי בלתי מוסווית, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכונים דומים: קישואים וגבינת עיזים קיש (קיש דה Courgettes au Chèvre), סלט גבינת קוטג'עם גבינת פטה ואגוזים, ו עוגת גבינת קוטג'.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Superieur Chateau Haut Gaudin בורדו עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
עם צבע אודם כהה, יין זה הוא רך, מבטא גמישות רבה ואלגנטיות, עם הערות פירותי להיזכר ענבים בשלים. בקיצור,יין ללוות כל ארוחה בשמחה. בגלל התכונות העיקריות שלה, רעננות ועדינות, מומלץ לשתות בתוך 2 או 3 שנים.