קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות10
ציון בריאות3
מגזין

גוואקמולי ירוק אביבי

גוואקמולי ירוק אביבי
גוואקמולי ירוק באביב דורש בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן, ולקטו אובו יש 190 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. גשו לסופר וקנו אבוקדו, שמנת, צ'יפס טורטיה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אביב. זה עובד גם הר ד ' אובר סביר מאוד. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 30%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון צמח ירוק מטוגן עם גוואקמולי ושרימפס (טוסטדה דה פלסטאנו קון קמרונים י גוואקמולי), צמח ירוק מטוגן עם גוואקמולי ושרימפס (טוסטדה דה פלסטאנו קון קמרונים י גוואקמולי), ו גוואקמולי אפונה אביבית.

הוראות

1
מבשלים אפונה לפי הוראות החבילה; מסננים ומכניסים למעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מוסיפים את השמנת החמוצה, מיץ הליים, האבוקדו, הבצל, הכוסברה, הצ ' ילי, השום, המלח והפלפל; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מעבירים לקערה קטנה. מכסים ומקררים במשך שעה 1 או עד מקורר.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מגישים עם שבבי טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לגוואקמולי. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בודגן אנילו 006 פינו נואר. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -17 דולר.
בודגה אנילו 006 פינו נואר
בודגה אנילו 006 פינו נואר
צבע אודם חיוור אטרקטיבי. עם ניחוחות יפים של פירות אדומים כגון חמוציות ותות שדה, יחד עם כמה רמזים של ורדים ומינרלים ארציים. טאנינים עגולים ומינרליות משופרת, עם מבנה וגימור יפהפיים.