קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות64
מגזין

גולש בקר קל של דוד

גולש בקר קל של דוד
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם משתוקקים לאוכל מזרח אירופי. נסו להכין את גולאש הבקר הקל של דייוויד בבית. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. צופה בדמות שלך? זה מתכון חלב חינם ופודמפ ידידותי יש 340 קלוריות, 51 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן למנה. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות ו -15 דקות. אם יש לכם בשר תבשיל בקר, תערובת מרק בצל, רסק עגבניות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 90%, שהוא סופר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם גולש בקר קל, גולש בקר קל, ו הלזניה הקלה של מארג'פרי ודייויד בונום.

הוראות

1
מחממים מחבת על אש בינונית-גבוהה. צורבים בשר תבשיל במחבת חמה להשחמה מכל הצדדים, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תבשיל בשר בקרתבשיל בשר בקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
יוצקים מים למחבת. מערבבים רסק עגבניות ומערבבים מרק בצל לתוך המים. מביאים את התערובת לרתיחה, מנמיכים את האש לנמוכה, מניחים כיסוי על המחבת ומבשלים עד שהבשר רך מספיק כדי לחתוך בקלות בעזרת מזלג, בערך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
תערובת מרק בצל יבשתערובת מרק בצל יבש
רסק עגבניותרסק עגבניות
מיםמים
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: שיראז, Rioja, Zweigelt

ניתן לשלב גולאש עם שיראז, ריוחה וצוויגלט. בעוד יין אדום הונגרי יהיה מתאים, המלצנו על כמה יינות אדומים קל יותר למצוא כי יעבוד יפה מדי. לס קרטס סירה עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 33 דולר לבקבוק.
לס קרט סירה
לס קרט סירה
רובי עם גוונים נופך. שכבה דקה של תבלינים קלויים לאף עם נימות פירות יער. רך ומאוזן על החיך, עם טעם טוב ורעננות.זוג זה יין לצד מנות ראשונות, פונדו, בשר אדום, משחק, גבינה.