קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות8
ציון בריאות41
מגזין

גולש של גיד לזלוטוביץ

גולש של גיד לזלוטוביץ
הגולש של המתכון Guid המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון יש 580 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 34 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם בצל, מלח ופלפל כשרים, עלי דפנה וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפפריקה ההונגרית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. נסו Guid-Moc-נעל, גיד-זיתים או גווידו-חיים, ו גולאש סיר אחד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 325 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מתבלים את הצ ' אק עם המלח והפלפל, לפי הטעם. בתנור הולנדי גדול בטוח בתנור (מעדיף ברזל יצוק מצופה פורצלן) מעל חום בינוני גבוה, מוסיפים את שמן הזית וחום עד רק עישון.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
תנורתנור
3
מוסיפים את הבשר בקבוצות, נזהרים לא להתקהל ודואגים להשחים את הבשר מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
בשרבשר
4
הסר את הבשר מהמחבת לתבנית אפייה, או משהו שיכול לתפוס את המיצים.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבתמחבת
5
מוסיפים את הבצל והגזר לתנור ההולנדי ומחבת ומבשלים במשך 5 עד 6 דקות, הלחות מהבצל תשחרר את החיבה, ולכן מערבבים לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
בצלבצל
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבתמחבת
6
מוסיפים את הפלפלים ואת שאלוט ומבשלים עד קרמל וכל הנוזל הוא התאדה. מערבבים את רסק העגבניות ומאפשרים לבשל את הטעם החומצי הגולמי, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
שאלותשאלות
פלפליםפלפלים
7
מוסיף את הקראווי, פפריקה מתוקה וחמה, פתיתי הצ ' ילי האדומים, marjoram, ו תימין. Deglaze עם בלסמי ולתת להפחית במשך 2 דקות. לאט להוסיף את המניה, ולאחר מכן להוסיף את הבשר וכל מיצים שנאספו מן הבשר.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מרז ' ורםמרז ' ורם
זרעי קימלזרעי קימל
פפריקהפפריקה
מלאימלאי
טימיןטימין
בקרבקר
בשרבשר
8
מוסיפים את עלי המפרץ, מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם ומערבבים בעדינות לשלב. מכסים ומבשלים בתנור שחומם מראש במשך 2 שעות, ערבוב מדי פעם. התאימו את התיבול במלח ופלפל, לפי הטעם, והגשו עם פולנטה צלויה, אם תרצו.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי דפנהעלי דפנה
תיבולתיבול
פולנטהפולנטה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1פלפל אנהיים, זרע קצוץ דקפלפל אנהיים, זרע קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2(חוֹרֶף)זרעי קימל שלמים, קלויים וקרקעזרעי קימל שלמים, קלויים וקרקע4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מקולף וקצוץ לקוביותגזר מקולף וקצוץ לקוביות2קילוגרםצ'אק, גזוז של עודף שומן, לחתוך 1 1/2 ל 2-inch קוביותצ'אק, גזוז של עודף שומן, לחתוך 1 1/2 ל 2-inch קוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה הונגרית מתוקהפפריקה הונגרית מתוקה8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף, דל נתרןציר עוף, דל נתרן2(חוֹרֶף)עלי מרז'ורם טחוניםעלי מרז'ורם טחונים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל צהוב בינוני, קצוץבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק2(חוֹרֶף)פפריקה חמה (pimenton, a Spanish hot paprika)פפריקה חמה (pimenton, a Spanish hot paprika)11 קילו קישואים,פתיתי צ'ילי אדומיםפתיתי צ'ילי אדומים1פלפל סראנו, זרע וטחוןפלפל סראנו, זרע וטחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט חתוך דקשאלוט חתוך דק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.עלי טימין טחוניםעלי טימין טחונים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה