קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות12
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת דובדבן-רוז

גלידת דובדבן-רוז
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל גלידה דובדבן. מתאים ל-12 מנות. מנה אחת מכילה 117 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו שקדים מטעים, 1 / qt. גלידה vanillan, עלי כותרת ורדים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו-25 דקות. נסו דובדבן ורוד וניל שמנת איטלקית סודה, עוגיות תות וגלידת שמנת, ו גלידת אבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים 1/2 כוס מים וסוכר ב 4-qt. סיר על חום בינוני-גבוה 1 עד 2 דקות. או עד הסוכר הוא מומס לחלוטין, ערבוב מדי פעם עם כף עץ. מביאים לרתיחה; לבשל 7 דקות. או עד מעט מעובה. (אל תערבבי.) מערבבים אגוזים; לבשל 6 עד 9 דקות. או עד אגוזים מצופים באופן שווה עם זיגוג, ערבוב כל הזמן. (זיגוג יופיע יבש.) קוק ומערבבים 1 עד 3 דקות. או עד זיגוג נמס caramelizes.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
סוכרסוכר
מיםמים
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום; מיד מערבבים ב 1 כף. מיקס שתייה.
מרכיבים שתצטרך
שתהשתה
3
מורחים על נייר אפייה מכוסה; מגניב. לפרוץ לאשכולות. שמור 1/3 כוס אשכולות אגוז לקישוט.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
בינתיים, להביא מים שנותרו לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
5
יוצקים מעל עלי כותרת בקערה קטנה; בואו לעמוד 10 דקות. מערבבים בתמהיל המשקה הנותר.
מרכיבים שתצטרך
שתהשתה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מערבבים עלי כותרת לא מסומנים ואשכולות אגוז שנותרו לגלידה בקערה גדולה עד מעורבב היטב. כף לתוך מחבת כיכר 9x5 אינץ'. להקפיא 2 שעות. קינוח Unmold רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
קערהקערה
7
מגישים עם מצליף מגניב אשכולות אגוז שמורות.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.