קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת קרם אנגלייז

גלידת קרם אנגלייז
גלידת קרם אנגלייז עשויה להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון לקינוח. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 115 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם חלב שרוף, עמילן תירס, תמצית ונילן, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 20%. נסו סבתא סמית תפוחים ופודינג לחם זנגביל עם שעועית וניל קרם אנגלייז וקרם פרש קצפת, טהיטי קרם אנגלייז: רוטב פודינג שמנת, ו קרם אנגלייז (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים את חלמוני ביצה וסוכר בקערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה במהירות בינונית גבוהה במשך 3 דקות, או עד עבה מאוד. להפחית למהירות נמוכה, ולהוסיף את עמילן תירס.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
חלמון ביצהחלמון ביצה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
2
עם המיקסר עדיין נמוך, לאט לשפוך את החלב החם לתוך הביצים.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
יוצקים את תערובת פודינג לסיר ומבשלים על אש נמוכה, ערבוב כל הזמן עם כף עץ, עד מעובה. הפודינג יכסה את הכף כמו קרם כבד. אל תבשל את זה מעל 180 מעלות או שהביצים יתערבלו!
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
פודינגפודינג
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
יוצקים את הרוטב דרך מסננת בסדר, מוסיפים את תמצית הוניל, קוניאק, וזרעי וניל, אם משתמשים. להקפיא את התערובת במקפיא גלידה על פי הוראות היצרן.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
גלידהגלידה
ונילוניל
קוניאקקוניאק
רוטברוטב
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
5
להעביר מיכל פלסטיק לאחסן במקפיא עד מוכן לשרת.