קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות10
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת שוקולד

גלידת שוקולד
גלידת שוקולד יכולה להיות הקינוח שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 255 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, לכי לחנות וקחי תחליפי ביצים, חטיף שוקולד חלב, ממתיק נטול קלוריות, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. נסו מוות על ידי גלידת שוקולד, אין גלידת שוקולד Churn Keto, ו אין גלידת שוקולד Churn Keto (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים ג ' לטין מעל 2 כוסות חלב התאדה בסיר בינוני; בואו לעמוד 5 דקות. מבשלים מעל חום בינוני עד מתמוסס ג ' לטין ותערובת פשוט מגיע לרתיחה. בהדרגה מערבבים על 1 כוס תערובת חלב חם לתוך תחליף ביצה; מוסיפים לתערובת חלב חם הנותרים, ערבוב כל הזמן. לבשל, ערבוב כל הזמן, 2 דקות נוספות (לא להרתיח).
מרכיבים שתצטרך
חלב מתאדהחלב מתאדה
תחליף ביצהתחליף ביצה
ג ' לטיןג ' לטין
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום. מערבבים הנותרים 2 כוסות חלב וניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חלבחלב
3
מערבבים קקאו וממתיק בקערה גדולה. בהדרגה להוסיף תערובת חלב חם, ערבוב עד חלקה. מערבבים ממתקים קצוצים. צמרמורת כ 30 דקות רק עד קר, ערבוב מדי פעם (לא overchill).
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
אבקת קקאואבקת קקאו
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
יוצקים תערובת שוקולד לתוך מיכל מקפיא של 4 ליטר פנה ביד או מקפיא חשמלי. להקפיא על פי הוראות היצרן. לארוז מקפיא עם קרח נוסף ומלח סלע; בואו לעמוד לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
מלח סלעיםמלח סלעים
קרחקרח