קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות24
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גספצ'ו אבטיח

גספצ'ו אבטיח
אבטיח Gazpacho הוא טבעוני מרק. מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 161 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם עלי בזיליקום, מלפפון קטן-קוביות קירבי, מלח כשרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: אבטיח Gazpacho, אבטיח Gazpacho, ו אבטיח Gazpacho.

הוראות

1
מניחים את כל החומרים בקערה גדולה לזרוק לשלב.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
בואו לעמוד במשך 15 דקות.עבודה בקבוצות, לעבד את התערובת בבלנדר נקי עד חלקה.
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
1
שלב את המלפפון והאבטיח קטן bowl.To מגישים, מצקת את המרק לתוך קערות, העליון עם תערובת מלפפון אבטיח, טפטוף עם שמן בזיליקום.שיוך משקאות: מנה זו צמדה היטב עם יין לבן פריך כגון סוביניון בלאן או Albariño ספרדית.
מרכיבים שתצטרך
אלברינואלברינו
אבטיחאבטיח
שמן בזיליקוםשמן בזיליקום
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
מצקתמצקת

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות לחם כפרי יום ישן ללא סרטנים, כגון כאב au levainקוביות לחם כפרי יום ישן ללא סרטנים, כגון כאב au levain0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות קירבי מלפפון (על 1 בינוני)קוביות קירבי מלפפון (על 1 בינוני)21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרמלפפונים קירבי, קלופים וקצוץ גסמלפפונים קירבי, קלופים וקצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלים בזיליקום טרי קצוץ גסעלים בזיליקום טרי קצוץ גס31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרשיני שום, קצוץ גסשיני שום, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר, ועוד לפי הצורךמלח כשר, ועוד לפי הצורך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה01 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל אדום, קצוץ גסבצל אדום, קצוץ גס2(חוֹרֶף)חומץ שריחומץ שרי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות cored קצוץ גסעגבניות cored קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות אבטיח ללא גרעיניםקוביות אבטיח ללא גרעינים1(יכול להיות או להרחיק)זרעי כמון שלמיםזרעי כמון שלמים