קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

גספצ'ו ענבים לבן חלק

גספצ'ו ענבים לבן חלק
מתכון לבן חלק ענבים Gazpacho מוכן תוך 10 דקות בערך. והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 116 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה עובד טוב כמו מרק במחיר סביר מאוד. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם שקדים מרוסקים, חלב סויה רגיל, ענבים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: ענבים לבנים מלפפון Gazpacho, גספצ'ו לבן (Gazpacho Blanco), ו גספצ'ו לבן.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
שים את חלב סויה ושקדים בצנצנת של בלנדר פירה עד חלקה מאוד, על 2 עד 3 דקות. עם המנוע פועל, לאט להוסיף את הענבים, בצל ירוק ומיץ ליים; העונה עם מלח ופלפל מחית עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
3
כדי לשרת, יוצקים לתוך קערות קטנות ומקשטים עם ענבים קצוצים או פרוסים בצל ירוק פרוס.
מרכיבים שתצטרך
4
הערה: Gazpacho יכול להיות מוגש מיד אבל הוא אפילו טוב יותר אם בקירור עד קר מאוד. מערבבים היטב לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
2016 פידלסטיקס כרם פינו נואר מציג תכונות סגולות ואוכמניות, יחד עם כדור הארץ, רמזים של תה שחור וגימור מעושן ארוך.טבעוני