קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

גספצ'ו קישואים שעועית שחורה

גספצ'ו קישואים שעועית שחורה
גספצ'ו קישואים שעועית שחורה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההר ד' אובר שלך. מנה אחת מכילה 173 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. אם יש לכם פלפל, פלפל קאיין, קישואים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 62%, שהוא מוצק. מתכונים דומים: גספצ'ו שעועית שחורה, חזיר שעועית שחורה וקישואים, ו קישואים שעועית שחורה המבורגרים.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את כל החומרים. מכסים ומכניסים למקרר למשך 8 שעות או למשך הלילה.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לורן-פרייר ברוט רוזסי עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
לורנט-פריר ברוט רוז
לורנט-פריר ברוט רוז
עשוי מענבי פינו נואר של 100% מתוך עשרה כפרים מדורגים של 100%, השמפניה הזו מקבלת את צבעה הוורוד המפואר וטעמי הפירות האדומים המעוגלים מתהליך המכונה 'סיין טשה', בו קליפות הענבים נותרות במגע עם המיץ למשך שלושה ימים. לא רק מכין אפריטיף טעים, אלא גם מתאים למגוון מנות שונות, במיוחד פודינגים.אלכוהול: 12% לפי נפח