קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות16
מגזין

גריל עוף אסייתי

גריל עוף אסייתי
גריל עוף אסיאתי היא מנה עיקרית שמגישה 2. תמורת 2.14 דולר למנה , מתכון זה מכסה 22% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? מתכון זה ללא מוצרי חלב מכיל 360 קלוריות , 31 גרם חלבון ו -5 גרם שומן למנה. זהו מתכון במחיר סביר לחובבי האוכל האסייתי. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. אם יש לכם מיץ תפוזים, חצאי חזה עוף, לחמניות המבורגר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 55% . הציון הזה מוצק. נסו כיצד לצלות עוף על הכיריים (בשיטת מחבת גריל קלה) , צלעות מתובלות אסייתיות (מעושנות על הגריל) ומבורגר עוף אסייתי עם מאיו לימון חריף וסלאו אסייתי כבוש (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את ששת המרכיבים הראשונים. השאירו בצד 1/4 כוס לבריחת עוף; מכסים ומקררים. קילו חזה עוף ל-3/8 אינץ'. עוֹבִי.
מרכיבים שתצטרך
1 בצל קצוץ או פרוס דק1 בצל קצוץ או פרוס דק
8 עד 10 נתחי עוף, ללא עור8 עד 10 נתחי עוף, ללא עור
ציוד שתשתמש בו
2 כפות פלפלים אדומים מתוקים קלויים, מסוננים וקצוצים2 כפות פלפלים אדומים מתוקים קלויים, מסוננים וקצוצים
2
מניחים בשקית ניילון ניתנת לסגירה חוזרת; יוצקים את יתרת המרינדה על העוף. סוגרים את השקית ומכניסים למקרר ללילה. לזרוק את המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
8 עד 10 נתחי עוף, ללא עור8 עד 10 נתחי עוף, ללא עור
ציוד שתשתמש בו
שוקולד אפייה מתוק למחצהשוקולד אפייה מתוק למחצה
3
צולים עוף, ללא מכסה, על אש בינונית במשך 6-8 דקות מכל צד או עד שמיצי העוף מתבהרים, תוך כדי שימוש במרינדה שמורה מספר פעמים.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
8 עד 10 נתחי עוף, ללא עור8 עד 10 נתחי עוף, ללא עור
ציוד שתשתמש בו
כרישה, חצויה, מנוקה ופרוסה דקכרישה, חצויה, מנוקה ופרוסה דק
4
מגישים על לחמניות עם חסה ועגבנייה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
פתיתי פלפל אדום כתוש, בתוספת תוספת לקישוטפתיתי פלפל אדום כתוש, בתוספת תוספת לקישוט
(12 ספירה) לחמניות הוואי(12 ספירה) לחמניות הוואי

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אסיאתי עובד ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן - אבל הלבנים החומציים האלה משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. ה-Schmitt Sohne Riesling Spatlese עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-11 דולר לבקבוק.
Schmitt Sohne ריזלינג Spatlese
Schmitt Sohne ריזלינג Spatlese
לריזלינג הבשיל הזה יש טעמי פירות מופקים מאוד של משמשים ואפרסקים יחד עם חומציות מספקת כדי לתת לו תחושת פה מוצקה ועסיסית. מעולה בפני עצמו או להשלמת גבינות רכות או כחולות, אוכל בסגנון עשיר יותר עם רטבים ומנות אסייתיות. אלכוהול: 7.5-8.5% בנפח