קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות12
ציון בריאות6
מגזין

גריסי גבינה שמנת

גריסי גבינה שמנת
צריך ארוחת בוקר ללא גלוטן וצמחונית? גריסי גבינה שמנת יכולים להיות מתכון מדהים לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 13 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל 235 קלוריות. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 12. 865 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. צאו לחנות ואספו פלפל, בצל, ג'לפנוס ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה ו 25 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 59%. נסו גריסי גבינה שמנת, גריסי גבינה שמנת, ו גריסי גבינה שמנת עם צ'ילי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את החמאה והשמן במחבת ומוסיפים את הג ' לפנוס, הבצל והפלפלים. מבשלים עד לריכוך, 5 דקות בערך.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
חמאהחמאה
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
יוצקים את גריסים, ואחריו מרק ו 3 כוסות מים. מערבבים, ואז מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לנמוכה, ואז מכסים ומבשלים 30 עד 40 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
גריסיםגריסים
מיםמים
4
מוסיפים את חצי וחצי. מערבבים ואז מבשלים עד שהגריסים רכים, עוד 20 עד 30 דקות. בכל עת, הוסיפו עוד מרק אם הגריסים נראים כאילו הם זקוקים ליותר נוזל בישול.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
גריסיםגריסים
5
מסירים את הגריסים מהאש ומערבבים פנימה את הגבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
גריסיםגריסים
6
מגישים מיד.

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בוליג-להנרט פיזפורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספטלס. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -24 דולר.
בוליג-להנרט פיספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס
בוליג-להנרט פיספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס
פייספורטר-גולדטר סייפצ ' ן הוא אחד הכרמים האישיים הידועים ביותר (איינזלאגן) באזור מוזל בגרמניה. כרם זה מורכב ממדרונות תלולים ופונים דרומיים המסודרים בצורה דרמטית דמוית אמפיתיאטרון לחשיפה והיבט אידיאליים כאשר הנהר משקף שמש מבוקשת ישירות לגפנים. הריזלינגס המצוינים בדרך כלל מחוממים בשמש ובשלים, עם מינרליות צפחה בולטת וחומציות מאזנת. בשל, מלא בטעמי פירות טרופיים של אננס, מנגו וגויאבה, עם מבטאים של מאפה. מציע גימור בהיר של קיווי וליים, מראה מגע של קמומיל ושמנת. ריזלינג עסיסי.התאמה מושלמת למנות מתובלות הודיות ואסייתיות חזקות. פנטסטי גם עם רגל ברווז מתובלת, מנות עם רטבים חומציים, ירקות קלויים וגבינות רכות.