קושירגיל
מוכן ב50 דק.
מנות1
ציון בריאות11
מגזין

גרנטיטה אלג'יריה / קרנטטה-חומוס / סופלה גרבנזו

גרנטיטה אלג'יריה / קרנטטה-חומוס / סופלה גרבנזו
סופלה garantita / Karanteta - חומוס / Garbanzo עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %53 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1724 קלוריות, 57 גר' של חלבון, ו 25 גרם שומן. והוא יספק כ 1 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. אם יש לכם אריסה, ביצה, כדי לשרת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. וזה יוצא מן הכלל. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : Garantita (פשטידת חומוס אלג'ירי), חומוס (שעועית חומוס) וסלט עגבניות, ו לחם שטוח אלג'יראי.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
הארומה המורכבת מנוקדת בנגיעות ארוכות טווח של פירות יער אדומים בשלים לחלוטין. שיכור כמו יין צעיר, Château Pindefleurs מאפשר פריחתו הטרייה לפרוח. שמור במרתף, זה פותח טעם ארוך ומשיי בפה, הסימן של Grands Crus של סנט אמיליון.תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק