קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

דאקוויז תפוזים-אגוזי לוז

דאקוויז תפוזים-אגוזי לוז
כתום-אגוזי לוז Dacquoise עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 282 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 13 גרם של שומן כל אחד. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם ליקר, ארוחת אגוזי לוז, חלב, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו אגוזי לוז Dacquoise, אגוזי לוז ושקדים Dacquoise, ו אגוזי לוז-מוקה דאקואז (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 20
2
כדי להכין מרנג, לצייר 2 (8 אינץ') עיגולים על כל אחד 2 חתיכות של נייר קלף. הפוך נייר מעל; מאובטח עם קלטת מיסוך ל 2 גיליונות אפייה.
3
שלב 1 ארוחת אגוזי לוז כוס, 1/4 כוס סוכר, חלב, וניל, תמצית שקדים בקערה בינונית; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים קרם של טרטר, 1/8 מלח כפית, וחלבוני ביצה בקערה גדולה; להכות עם מיקסר במהירות גבוהה עד קצף. בהדרגה להוסיף 1/2 כוס סוכר, 1 כף בכל פעם, להכות עד פסגות נוקשות טופס (לא underbeat). מערבבים שליש תערובת ביצה לבנה לתוך תערובת אגוזי לוז. מקפלים תערובת אגוזי לוז לתערובת הביצה הלבנה הנותרת.
מרכיבים שתצטרך
5
מחלקים תערובת ביצה לבן באופן שווה בין 4 עיגולים מצוירים; להפיץ תערובת ביצה לבן לקצה החיצוני של כל מעגל באמצעות החלק האחורי של כף.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים ב 200 במשך 3 שעות או עד יבש. לכבות את התנור, ואת מקצפת בתנור סגור לפחות 2 שעות. בזהירות להסיר מרנג מנייר.
7
כדי להכין מילוי, לשלב מיץ הבא 5 מרכיבים (דרך קורטוב של מלח) בסיר קטן; להביא לרתיחה. לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן עד עבה.
מרכיבים שתצטרך
8
העברה לקערה בינונית; כיסוי וצינה. מקפלים פנימה ציפוי מוקצף.
מרכיבים שתצטרך
9
מניחים מרנג 1 על מגש הגשה.
10
מורחים רבע מהמילוי באופן שווה על מרנג. חזור על שכבות עוד פעמיים; למעלה עם נשאר מרנג.
מרכיבים שתצטרך
11
מורחים מילוי שנותר סביב הצדדים. לחץ 1/2 ארוחת אגוזי לוז כוס סביב צדדים של עוגה.
מרכיבים שתצטרך
12
מערבבים חמאה ושוקולד בצלחת בטוחה למיקרוגל. מיקרוגל ב 1 דקה גבוהה; מערבבים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
13
מורחים תערובת שוקולד מעל מרנג העליון. לכסות באופן רופף, להקפיא 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים2(יכול להיות או להרחיק)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס0(יכול להיות או להרחיק)קרם טרטרקרם טרטר6largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה3(חוֹרֶף)חלב נטול שומןחלב נטול שומן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק36 אגוזי לוז שלמים מולבנים, קלויים36 אגוזי לוז שלמים מולבנים, קלויים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק36 אגוזי לוז שלמים מולבנים, קלויים36 אגוזי לוז שלמים מולבנים, קלויים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקר בטעם תפוזליקר בטעם תפוז0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1דאש1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד חצי מתוק, קצוץשוקולד חצי מתוק, קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר, מחולקסוכר, מחולק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ציפוי מוקצף ללא שומן קפוא, מופשרציפוי מוקצף ללא שומן קפוא, מופשר