קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות10
ציון בריאות16
מגזין

דבש ברביקיו עוף

דבש ברביקיו עוף
המתכון דבש ברביקיו עוף יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-55 דקות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 25 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 175 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית מאוד תקציב. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. זה מושלם עבור יום האב. לך לחנות ותביא רוטב ברביקיו דבש, חזה עוף, מקלות עוף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכונים דומים: דבש ברביקיו עוף, דבש ברביקיו רצועות עוף, ו עוף יבש עם רוטב ברביקיו דבש.

הוראות

1
סבכת מזון מעיל עם ספריי בישול; מקום על גריל מעל חום בינוני גבוה (350 עד 400).
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
מניחים עוף באח, וגריל, מכוסה, 5 עד 10 דקות בכל צד. להפחית את החום נמוך (תחת 300); גריל, מכוסה, 40 עד 50 דקות עבור שדיים ו 30 עד 40 דקות עבור מקלות תיפוף או עד שנעשה.
מרכיבים שתצטרך
מקלות עוףמקלות עוף
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
מברשת עם 1 כוס רוטב ברביקיו דבש במהלך 10 הדקות האחרונות של צלייה.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
4
מגישים עם רוטב 1 כוס הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות רוח פינס סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
רוח אורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel
רוח אורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel
אורני רוח הרפאים שלנו Zinfandel תערובות פירות מסן חואקין, סונומה ומחוזות אגם כדי להדגיש את הטוב ביותר של מה כל אחד מאותם מחוזות פנומנלי ייצור זינפנדל יש להציע. 2014 זינפנדל נפתח עם ניחוחות עשירים ומורכבים של ריבת פטל בשלה, פלפל סדוק אלון קלוי. על החיך, היין מציע טעמים עזים, ג ' אמיים של דובדבן שחור, בויזנברי, תבלין חום וקולה ממוסגרים במבנה שופע וגימור ארוך ורב שכבתי.