קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות1
ציון בריאות66
מגזין

דג חרב בגריל ברוטב טרופי חריף

דג חרב בגריל ברוטב טרופי חריף
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית פסקטריאנית? דג חרב בגריל עם רוטב טרופי חריף יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %63 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1635 קלוריות, 185 גרם חלבון ו 61 גרם שומן. גשו לסופר וקנו דג חרב, שיני שום, רסק עגבניות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. מתכונים דומים: דג חרב בגריל ברוטב טרופי חריף, דגים צלויים מתובלים, ו דג חרב בגריל, שעועית ירוקה ורוטב עגבניות מתובל.

הוראות

1
מקלפים את התפוז, מסירים את כל הפיתה הלבנה המרירה וקוצצים גס. קוצצים בגסות את הבצל. קוצצים את הירוקים בצל ירוק. הגדר aside.In מחבת רוטב, לזרוק את התפוז, בצל, בצל ירוק ואננס יחד עם מיץ, רסק עגבניות, שום, קורנפלור, מלח, פתיתי פלפל חמים וקיין. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני. המשך לבחוש שלא להישרף. קוק חשף, במשך כ -10 דקות. תמשיכי לערבב.להפחית את החום ומבשלים, חשף עד שהוא מקבל נחמד ועבה, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
חותכים את דג החרב לארבעה סטייקים.מעל כל סטייק עם 1 / 4th של רוטב וגריל, פונה פעם אחת, במשך כ 12 דקות או עד סטייקים להתקלף כאשר נבדק עם מזלג.הערה: אתה יכול להכין את הרוטב מראש.
מרכיבים שתצטרך
דג חרבדג חרב
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.