קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

דג חרב בגריל עם שרמולה

דג חרב בגריל עם שרמולה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל דג חרב בגריל עם Charmoulan. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 414 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם סטייקים דג חרב, פלפל טרי, פפריקה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: סלמון בגריל עם שרמולה, צלעות כבש צלויות, ו צלעות כבש צלויות.

הוראות

1
להדליק את הגריל או לחמם את המטגן.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
גרילגריל
2
שים את העגבניות בבלנדר או מעבד מזון ולהוסיף 4 כפות של השמן, מיץ לימון, כמון, פפריקה, אורגנו, זנגביל, 3/4 כפית מלח, 1/8 כפית של הפלפל, והפטרוזיליה. תערובת רק עד התערובת הופכת מחית גס.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
פפריקהפפריקה
פטרוזיליהפטרוזיליה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
כמוןכמון
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
3
מעיל את דג החרב עם הנותרים 1 כף שמן ומפזרים את הנותרים 1/4 כפית מלח ו 1/8 כפית פלפל. גריל או לצלות את הדג במשך 4 דקות. הפעל ומבשל עד חום זהוב ופשוט לעשות, על 4 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
דג חרבדג חרב
פלפלפלפל
דגיםדגים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מגישים את הרוטב לצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
5
חלופות דגים: בקלה, הליבוט, טילפיש, מאהימאהי, כריש מאקו, חדקן, טונה -- כמעט כל סטייק דג יכול לעמוד בתור דג החרב.
מרכיבים שתצטרך
דג חרבדג חרב
קודקוד
הליבוטהליבוט
סטייק.סטייק.
כרישכריש
דגיםדגים
טונהטונה
6
המלצת יין: בחרו יין פינו בלאן מאלזס (Alsace) בצרפת או פינו גרי מאורגון; שניהם יינות לבנים מענגים, קלים לשתייה, שיהיו להם מספיק גוף וחומציות מתונה הנדרשת כדי להתאים לרוטב העגבניות המתובל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
פינו גריספינו גריס
ייןיין

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.