קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

דג סנדל שמן עלומה

דג סנדל שמן עלומה
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? דג סנדל עלום שמן יכול להיות מתכון סופר לנסות. מנה אחת מכילה 186 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. אם יש לך פלפל, פילה פלאונדר, לימונים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הלימונים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי אוכמניות לימון שחמט עם רוטב ג'מבלברי דבש. וזה טוב. מתכונים דומים: שמן זית עלומה עוף וצנוניות עם פסטו הדרים, דג סנדל עלום בתנור עם שום ושמן זית, ו דג סנדל עלום עם מנטה Beurre Blanc.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בסיר בינוני על אש נמוכה, להביא את שמן זית 300 עד 310 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
בעוד השמן מתחמם, מתבלים את פילה הסנדל מכל הצדדים במלח כשר ופלפל שחור טחון טרי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
פילה פלאונדרפילה פלאונדר
מלח כשרמלח כשר
שמן בישולשמן בישול
5
להניח חצי לימונים פרוסים וחצי פטרוזיליה בתחתית מחבת ברזל יצוק גדול מספיק כדי להחזיק את הפילה בשכבה אחת מבלי חופפים.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
לימוןלימון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
להניח את הפילה המנוסה על גבי הלימונים. למעלה עם לימונים ופטרוזיליה הנותרים. לאחר שהשמן הגיע לטמפרטורה, יוצקים אותו בעדינות על הפילה, ומניחים בתנור ובצידה במשך 10 דקות. אפשר להתקרר במשך 5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
לימוןלימון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו