קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות65
מגזין

דגים וצ'יפס עם שמן בזיליקום

דגים וצ'יפס עם שמן בזיליקום
המתכון דגים וצ'יפס עם שמן בזיליקום יכול לספק הכמיהה הסקוטית שלך בסביבה 1 שעה ו 25 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 1265 קלוריות, 53 גרם חלבון ו 66 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %61 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם שמן צמחי, chervil, בצלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו דגים מוכים בירה (דגים וצ'יפס), דגים מוכים בירה (לדגים n ' chips), ו דגים וצ'יפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
כדי להכין את תפוחי האדמה, לחתוך את תפוחי האדמה דק מאוד באמצעות מנדולינה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
3
מניחים פרוסות על מגבת ויבשים. במחבת, מחממים את השמן על חום בינוני ומוסיפים את פרוסות תפוחי האדמה. השמן לא צריך להיות חם מאוד, אתה רוצה blanch את תפוחי האדמה, אבל הם לא צריכים להיות כל צבע.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מסננים ומייבשים את תפוחי האדמה. תגביר את חום השמן.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
שמן בישולשמן בישול
5
מניחים 1 עלה כוסברה על פרוסת תפוח אדמה ומכסים עם פרוסת תפוחי אדמה אחרת. לחץ על שתי פרוסות יחד בחוזקה, ומטגנים במהירות עד פריך.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
תפוח אדמהתפוח אדמה
6
לנקז ולהניח בצד. חזור על תהליך זה עד שיש לך מספיק כדי לשרת את האורחים שלך.
7
כדי להפוך את פירה אפונה, להזיע את הבצל במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
8
מוסיפים את השום והזיעה לעוד 1 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
9
מוסיפים את היין, ומפחיתים בחצי. לאחר הנוזל מצטמצם, מוסיפים את הקרם ומפחיתים עד שרוטב מעילי החלק האחורי של כף עץ. להפשיר את האפונה, ולהוסיף אותם לתערובת הקרם. באמצעות בלנדר, תערובת פירה, להפריש ולשמור חם.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
רוטברוטב
אפונהאפונה
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
בלנדרבלנדר
10
עבור סלט עשבי תיבול: להפוך את הרוטב על ידי שילוב של חומץ, מיץ ליים, ושמן זית כתית. לזרוק את כל עשבי תיבול ההלבשה ולהתאים את תיבול עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
תיבולתיבול
חומץחומץ
עשבי תיבולעשבי תיבול
11
עבור רוטב הזעפרן, לשלב את הבצל הקצוץ, גזר, כרישה, ויין לבן בסיר, ולהפחית על ידי 3/
מרכיבים שתצטרך
יין לבןיין לבן
גזרגזר
זעפרןזעפרן
כרישהכרישה
בצלבצל
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
12
ברגע שהנוזל מצטמצם, מוסיפים את השמנת הכבדה ואת הזעפרן, ומאפשרים להפחית עוד יותר עד שהרוטב מתעבה, כ -10 דקות על חום בינוני. להעביר את הרוטב דרך מסננת ולחזור לסיר. על אש נמוכה, לאט להוסיף חתיכות קטנות של החמאה, כל הזמן ערבוב הרוטב. הניחו את הרוטב בצד והישארו חמים.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
זעפרןזעפרן
חמאהחמאה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
מסננתמסננת
13
כדי להפוך את הבלילה טמפורה, לערבב יחד את חלמון הביצה, קמח, יין ומים, ומערבבים, לוודא שאין גושים. אין לערבב את הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ייןיין
14
בסיר גדול, מחממים את השמן ל 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
15
כדי להכין את הדגים, לטבול את חתיכות הדגים לתוך הבלילה טמפורה. מטגנים את הדגים במשך כ 10 דקות, או עד חום זהוב בהיר.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
16
הסר את הדגים ולנקז על מגבות נייר. מתבלים במלח בעוד הדג עדיין חם.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
17
כדי לשרת, מניחים את חתיכות הדגים על כל צלחת.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
18
מוסיפים את סלט התבלינים לצד הדג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
19
מניחים כפית קטנה של מחית אפונה על הצלחת ולטפטף קצת רוטב זעפרן סביב הצלחת.
מרכיבים שתצטרך
זעפרןזעפרן
רוטברוטב
20
מגישים עם שבבי כוסברה טפטוף עם שמן בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
שמן בזיליקוםשמן בזיליקום
כוסברה.כוסברה.
צ ' יפסצ ' יפס

מרכיבים

11 קילו קישואים,1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2גזר, קצוץגזר, קצוץ57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עלי סלרי, קצוציםעלי סלרי, קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)chervilchervil1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט3sprigsשמירשמיר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1זנים של פטריותזנים של פטריות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ג'ון דורי פישג'ון דורי פיש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסברה טרייהכוסברה טרייה11 קילו קישואים,נענע טרי קצוץנענע טרי קצוץ1שן שום, קלופים וקצוציםשן שום, קלופים וקצוצים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הליבוטהליבוט170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)4סרטניםסרטנים1כרישה, קצוץכרישה, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה קפואהאפונה קפואה567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמהתפוחי אדמה28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוקט (ארוגולה)רוקט (ארוגולה)5גדילים זעפרןגדילים זעפרן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל41 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחישמן צמחי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים1גדולבצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לשגשג פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו