קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות61
מגזין

דגים ושעועית לבנה Tostadas

דגים ושעועית לבנה Tostadas
דגים ושעועית לבנה Tostadas דורש על 1 שעה מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מתאבן זה יש 827 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 45 גרם של שומן למנה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, לך לחנות ותביא טורטיות תירס, פלפל, דבש, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו כרוב קוקוס ושעועית לבנה Tostadas, צ'יפוטלה דגים Tostadas, ו דגים tostadas, בסגנון Veracruz (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בקערה קטנה, לשלב את מיץ לימון, גרידה, שום ושמן זית. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
שמן זיתשמן זית
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שים את הדג בתבנית אפייה ושופכים את המרינדה על גבי. להשרות במשך לא יותר מ 15 עד 30 דקות. בינתיים, מחממים את המטגן או הגריל. בעדינות מעיל גיליון אפייה עם שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
מרינדהמרינדה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
גרילגריל
4
הסר את הדג מן המרינדה ולסדר על תבנית אפייה, הקפד להשאיר מקום בין החלקים. לצלות עד רק מבושל דרך, על 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
בינתיים, במחבת סאוט בינונית, מחממים את שמן הירקות על אש בינונית. מטגנים את טורטיות התירס, 1 בכל פעם, רק עד פריך, מרפרף באמצע הדרך לחום שני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
טורטיה תירסטורטיה תירס
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מסננים על מגבות נייר ומלח בעוד עדיין חם.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
1
שכבה כל טוסטדה תחילה עם
מרכיבים שתצטרך
TostadasTostadas
2
שעועית לבנה מוקפצת, ואז הדג. למעלה עם כרוב מגורר ואננס וסלסה אבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
שעועית לבנהשעועית לבנה
אננסאננס
אבוקדואבוקדו
כרובכרוב
סלסהסלסה
דגיםדגים
3
מקשטים עם מנה של שמנת חמוצה וסחיטה של טריז ליים.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
4
במחבת קטנה, מעל חום בינוני, מוסיפים את השמן. כאשר השמן חם מוסיפים את הבצל עם קמצוץ של מלח וטחון עד רך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את השום והכמון ומבשלים עד ריחני, על 2 דקות. להעלות את החום ולהוסיף את היין הלבן. מבשלים עד שהיין מצטמצם בחצי. מערבבים את השעועית ואת אורגנו ומתבלים עם מלח ופלפל, לפי הטעם. מבשלים בעדינות במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
יין לבןיין לבן
אורגנואורגנו
שוםשום
שעועיתשעועית
כמוןכמון
ייןיין
6
מעבירים לקערת הגשה ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
בקערה בינונית, להפוך את הרוטב על ידי ערבוב 2 כפות של מיץ אננס עם מיץ לימון, דבש, שמן חלפיניו. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מיץ אננסמיץ אננס
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
דבשדבש
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מוסיפים את האננס והבצל. מקפלים בעדינות את האבוקדו והכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אבוקדואבוקדו
בצלבצל
9
תן לטעמים להתמזג לפחות 15 דקות לפני ההגשה.

מרכיבים

1( חצילים)אבוקדו, חצוי, מגולען ובשר בשלישיתאבוקדו, חצוי, מגולען ובשר בשלישית4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)עלי כוסברה טחוניםעלי כוסברה טחונים86-inchs(6 אינץ') טורטיות תירס(6 אינץ') טורטיות תירס1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון2ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1קטןחלפיניו, זרעים הוסרו וקוביותחלפיניו, זרעים הוסרו וקוביות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף1ליים, מקונן ומיץ, בתוספת פלחי ליים לקישוטליים, מקונן ומיץ, בתוספת פלחי ליים לקישוט3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית חיל הים מבושלשעועית חיל הים מבושל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה בתוספת תוספת לתבנית אפייהשמן זית כתית מעולה בתוספת תוספת לתבנית אפייה2(חוֹרֶף)עלי אורגנו טריים קצוצים (או 2 כפיות מיובשות)עלי אורגנו טריים קצוצים (או 2 כפיות מיובשות)397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אננס פרוס במיץ, סחוט ומיצים שמורותאננס פרוס במיץ, סחוט ומיצים שמורות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב סגול מגוררכרוב סגול מגורר1בצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצה, לקישוטשמנת חמוצה, לקישוט596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה דג לבן, כמו אמנון, דג סנדל, סולית, עור מושלך וחותכים לחתיכות בגודל אצבעפילה דג לבן, כמו אמנון, דג סנדל, סולית, עור מושלך וחותכים לחתיכות בגודל אצבע1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1בצל לבן או צהוב, קצוץ דקבצל לבן או צהוב, קצוץ דק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנטה Margherita פינו גריג ' יו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.