קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

דגים מתובלים הודיים

דגים מתובלים הודיים
המתכון דגים מתובלים הודי מוכן תוך כ 15 דקות, וזה בהחלט עצום ללא גלוטן, כל 30, וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 284 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 27 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח ופלפל, כורכום, זרעי שומשום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: דג מתובל הודי מתובל, עוגות דגים מתובלות בהודו, ו דגים מתובלים עם מלפפון להתענג.

הוראות

1
מערבבים את התבלינים היבשים, מלח ופלפל על צלחת. בעדינות מעיל פילה דגים בתערובת תבלינים יבש.השאירו לשבת במשך 5-10 דקות כך התבלינים לשקוע סנטימטרים.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
פילה דגיםפילה דגים
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
2
מחממים מחבת בשמן ומטגנים את הדג במשך 1-1 / 2 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.