קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות6
ציון בריאות38
מגזין

דרום הודו אדאי

דרום הודו אדאי
דרום הודו אדאי יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 413 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 1g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. אם יש לכם אורד דאל, חנה דאל, ג'ינג'ר הקרקעוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו חצילים כבושים בדרום הודו, דרום הודו בצל Pakodas, ו לחם Upma - דרום הודי (מתכונים דומים).

הוראות

1
משרים את הגחלים והאורז בין לילה עם הצ ' ילי האדום. בבוקר לטחון אותו (גס) עם צ 'ילי ירוק, עלי קארי וג' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)
עלי קאריעלי קארי
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
2
להוסיף קורטוב של asafetida ומלח לפי הטעם. התאם עקביות עם קצת מים במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
אספוטידהאספוטידה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
3
יוצקים מצקת גדולה מלאה במרכז tava משומן היטב, מחבת מחבת או אחרים שאינם מקל להתפשט עם החלק האחורי של המצקת. אל תפיצו את זה דק, זה צריך להיות נחמד ועבה.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוף, עם עצם כנף, עור עלחזה עוף, עם עצם כנף, עור על
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
מצקתמצקת
4
טפטוף קצת שמן בקצוות וגם קצת במרכז.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
5
תן לו חום על 2-3 דקות, להפוך אותו ולבשל כדקה יותר. מקפלים ומגישים עם הבחירה של מלפפון חמוץ או chutney, או פשוט דאל הישן.
מרכיבים שתצטרך
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
חסה עלה אדום, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה עלה אדום, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
עדשיםעדשים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Raats המקורי Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Raats מקורי Chenin Blanc
Raats מקורי Chenin Blanc
Chenin המקורי הוא בעל מבנה ללא שימוש בכל אלון על מנת לשמר את "המקורי" של היין, תוסס פרי fesh אופי. זה ארוז עם טעמים עסיסיים של אננס, תפוח טעים זהוב והדרים, עם רמזים של זנגביל, יערה ופריחה כתומה מינרליות יפה. זה בהיר, מציע טעים מן Chenin מאסטר Bruwer ראטס יריבים מיטב Loire עמק Chenin."באמת נקי לחתוך, עם אפרסק לבן, יערה ורשימות מינרליות כי לנהוג דרך ארוך, מוגדר היטב לסיים. יש גם חומציות פריך גדול קבור כאן."צופה ביין89 נקודות