קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

דרום-מערב קלוי-קוסקוס ירקות

דרום-מערב קלוי-קוסקוס ירקות
דרום-מערב קלוי-קוסקוס ירקות דורש כ 45 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה הדמות שלך? זה חלב חינם מתכון צמחוני יש 386 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. אם יש לכם אבקת צ'ילי, מים, שעועית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # יום ראשון כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זה עובד גם כמנה עיקרית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 74%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: קוסקוס ירקות קלויים, קוסקוס ירקות קלויים, ו קוסקוס ירקות קלויים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 42
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים את הקוסקוס על תבנית ג ' לי, ואופים בחום של 425 למשך 5 דקות או עד להשחמה קלה. מביאים מים ומרק לרתיחה בסיר, ומערבבים בהדרגה קוסקוס.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
מרקמרק
ג'ליג'לי
מיםמים
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
3
מסירים מהאש; מכסים ומניחים לעמוד 5 דקות. מוך במזלג, והניח בצד.
4
בזמן שהקוסקוס עומד, שלבו פלפל פעמון ו -9 המרכיבים הבאים (פלפל דרך שום) בקערה גדולה, ובחשו היטב. מסדרים תערובת ירקות על מחבת ג ' לי רול; אופים ב 425 במשך 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ירקירק
קוסקוסקוסקוס
שוםשום
ג'ליג'לי
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
קערהקערה
מחבתמחבת
5
מערבבים קוסקוס, ירקות קלויים, בצל ושעועית בקערה גדולה ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
קוסקוסקוסקוס
בצלבצל
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות11 קילו קישואים,שום מבוצרשום מבוצר425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה, שטופה ומרוקנת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוךגזר חתוך11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס ללא מלח-הוסיף כל הקרנל, סחוטתירס ללא מלח-הוסיף כל הקרנל, סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוסקוס לא מבושלקוסקוס לא מבושל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות מוגדרות מראשפטריות מוגדרות מראש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב