קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות16
ציון בריאות10
מגזין

הגברת ובניו מרק ירקות בקר

הגברת ובניו מרק ירקות בקר
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. מתכונים דומים: הגברת ובניו מרק ירקות בקר, לזניה הליידי ובניו, ו סלט ליידי ובניו.

הוראות

1
אם משתמשים בצלי צ ' אק, מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים את הצלי במחבת ומבשלים עד השחמה משני הצדדים, על 5 דקות לכל צד.
3
הסר את הצלי מן המחבת לחתוך אותו 1 1/2 לקוביות 2 אינץ'; להשליך את השומן.
4
מניחים את קוביות הבשר בקומקום גדול. (אם משתמשים בצלעות קצרות, אתה יכול לשים אותם ישר בסיר ללא הכנה).
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את המים, עגבניות, בצל, פטרוזיליה מיובשת, בוליון בקר, תיבול איטלקי מיובש, תיבול הבית, מלח מתובל, רוטב ווסטרשייר, מלח סלרי, אבקת שום, פלפל שחור ועלי דפנה. מביאים לרתיחה על חום גבוה. מכסים את הסיר; להפחית את החום כך נוזלים ומבשלים 1 1/2 עד 2 שעות, או עד הבשר הוא רך מאוד. אם באמצעות צלעות קצרות, להסיר אותם מן הסיר לחתוך את הבשר מן העצמות, להשליך את העצמות ואת השומן, ולהחזיר את הבשר לסיר.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הירקות הנותרים ואת המקרוני ולהחזיר את המרק לרתיחה, ערבוב כדי להפיץ את החומרים. להפחית את החום ומבשלים במשך 45 דקות. ממש לפני ההגשה, מתבלים במלח ופלפל ומוסיפים פטרוזיליה קצוצה וטריה. כדי להסיר עודף שומן מפני השטח של המרק, מערבולת עלה חסה סביב surfaceit יהיה להרים הרבה שומן.
מרכיבים שתצטרך
7
מערבבים מרכיבים יחד ולאחסן במיכל אטום עד 6 חודשים.

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2(חוֹרֶף)גרגרי בוליון בקרגרגרי בוליון בקר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה שחורה קפואהאפונה שחורה קפואה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טרי, בתוספת תוספת לתיבולפלפל שחור טחון טרי, בתוספת תוספת לתיבול2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית חמאה קפואהשעועית חמאה קפואה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוס דקגזר פרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ11 קילו קישואים,מלח סלרימלח סלרי1קילוגרםצלעות בקר קצרות או 2 1/2 עד 3 ק צלעות בקר קצרות או 2 1/2 עד 3 ק "ג צ' אק צלי ללא עצמות3(חוֹרֶף)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקרוני מרפק לא מבושלמקרוני מרפק לא מבושל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעינים תירס, טרי או משומרגרעינים תירס, טרי או משומר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה פרוסה, טרי או משומרשעועית ירוקה פרוסה, טרי או משומר1השארפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול איטלקי מיובשתיבול איטלקי מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחותכים במיה, טרי או קפואחותכים במיה, טרי או קפוא3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה חתוכים לקוביותתפוחי אדמה חתוכים לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח מתובל, בתוספת תוספת לתיבולמלח מתובל, בתוספת תוספת לתיבול2(חוֹרֶף)שמן צמחי (אם משתמשים בצ'אק רוסט)שמן צמחי (אם משתמשים בצ'אק רוסט)4בצל צהוב בינוני, קצוץמים קריםמים קרים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר