קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

הגוואקמולה הטובה ביותר של בריטני

הגוואקמולה הטובה ביותר של בריטני
הגוואקמולה הטובה ביותר של בריטני היא ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני ומספק כ 6 מנות. זה הר ד ' אובר יש 135 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכלמתכונים דורש אבוקדו, מיץ של סיד, מלח, שום. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 60%, וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: נשיכות ארוחת הבוקר של בריטני, בלוגרית אורחת: ליסה, בריטני וריילי מכינים מאפינס פיצה, ו גוואקמולה, איך מכינים גוואקמולה / גוואקמולה מקסיקנית.

הוראות

1
מערבבים אבוקדו, עגבניות, בצל, פלפל ג ' לפנו ושום יחד בקערה. מערבבים מיץ ליים לתערובת האבוקדו. מתבלים במלח, פלפל שחור ופלפל קאיין.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

גוואקמולי עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז פאם נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בונה ויסטה שאטו בונה ויסטה פינו נואר
בונה ויסטה שאטו בונה ויסטה פינו נואר
פינו נואר עשיר זה נפתח בניחוחות פרי אדומים המודגשים על ידי דומדמניות וגרידת תפוז. טעמי פטל ודובדבן ממשיכים לחיך ומשלימים אותם תווים של שוקולד מריר ואוכמניות. מראה חומציות בהירה ומשקל גוף בינוני, הגימור ארוך ומתמשך.