קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות33
מגזין

הודו צלוי שפשף צ'ילה

הודו צלוי שפשף צ'ילה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צ'ילה שפשף הודו צלוי. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 71 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 559 קלוריות. 108 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, גשו לסופר וקנו אגוז מוסקט, צ'ילי פסילה, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 93% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו סראנו צ'ילה-עוף צלוי שפשף, הודו שפשף, ו הודו צלוי שפשף תבלינים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות ויינרט קאבס דה ויינרט. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
Weinert Cavas de Weinert
Weinert Cavas de Weinert
"מכרמים נבחרים בלויאן דה קויו, תערובת זו של מלבק, קברנה סוביניון ומרלו היא אחת הדוגמאות הבהירות והבהירות ביותר לסגנונו של ויינרט..."יין ומשקאות חריפים 93/100