קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

הופין ג'ון

הופין ג'ון
והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 147 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. גשו לסופר וקנו אבקת שום, פלפל, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו Hoppin ' ג'ון, Hoppin ' ג'ון, ו Hoppin ' ג'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את החמאה במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים בצל, פלפל, אבקת שום, לפי הטעם, ומבשלים במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פלפלפלפל
בצלבצל
3
מוסיפים אפונה ואורז ומבשלים 10 עד 15 דקות נוספות. היזהר לא לבשל יתר על המידה; מנה זו היא הטובה ביותר אם פלפל ובצל עדיין יש קראנץ להם.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
בצלבצל
אפונהאפונה
אורזאורז
4
להוסיף תיבול הבית, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
5
מקשטים כל מנה עם עלי פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
6
מערבבים מרכיבים יחד ולאחסן במיכל אטום עד 6 חודשים.

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.