קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות35
ציון בריאות1
מגזין

הושפופיז

הושפופיז
מתכון ההושפוסים יכול לספק את הכמיהה הדרומית שלך בערך 30 דקות. מתכון זה מכין 35 מנות עם 73 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 45 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. אם יש לכם מלח, חלב חמאה, קמח בעל תפיחה עצמית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 25%. הציון הזה לא כל כך גדול. נסו הושפופיז, הושפופיז, ו הושפופיז (מתכונים דומים).

הוראות

1
בעזרת סיר עמוק מחממים שמן לטיגון ל -350 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
בעזרת קערת ערבוב מערבבים יחד את קמח התירס, הקמח, הסודה לשתיה והמלח. מערבבים פנימה את הבצל. בקערה קטנה מערבבים יחד את החמאה והביצה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
יוצקים את תערובת החמאה לחומרים היבשים ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה. זרוק את הבלילה, 1 כפית בכל פעם, לשמן. טובלים את הכף בכוס מים אחרי כל הוספופי הוא ירד בשמן. מטגנים עד חום זהוב, הופכים את האשגורים במהלך תהליך הבישול.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
מיםמים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
שמן בישולשמן בישול

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג
"טד מופחת ארומה, זה לבן צעיר יש שפע של אינטנסיביות, המציע סיד, אפרסק טעמים צפחה מתאימים מרקם משיי. זה מביך היום, צריך זמן להשתלב. הטוב ביותר משנת 2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו."-