קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

הלוחשת קריספר: עוגת תבלינים פטרניפ

הלוחשת קריספר: עוגת תבלינים פטרניפ
מנה אחת מכילה 326 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 20 גרם שומן. מתאים ל-12 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם אבקת אפייה, קינמון טחון, ציפורן טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 24% המנה הזאת די גרועה. נסו הלוחש Crisper: מהו Cucuzza, הלוחש Crisper: צנצנת קיסר, ו הלוחש Crisper: מה לעשות עם יותר מדי כרוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 177°. חמאה וקמח 9-by-13-by-2-inch מחבת. בקערה גדולה, לשלב את הקמח, סוכר, אבקת אפייה, זנגביל טחון, קינמון, אגוז מוסקט, allspice, ציפורן, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
2
להקציף לשלב.
3
בקערה בינונית, לשלב את הביצים, שמן, חלב, וניל.
מרכיבים שתצטרך
4
להקציף לשלב.
5
יוצקים את החומרים הרטובים על החומרים היבשים ומערבבים עד רק מעורבב היטב. מערבבים בגזר לבן ואגוזים.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים את הבלילה למחבת מוכנה ואופים במשך כ -25 דקות, עד שבוחן יוצא נקי ממרכז העוגה. מגניב לגמרי על המדף.
7
כאשר מגניב, פרוסט עם ציפוי גבינת שמנת ג ' ינג ' ר, להלן, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
8
ציפוי גבינת שמנת ג ' ינג ' ר
מרכיבים שתצטרך
9
בקערה גדולה או בקערה של מערבל לעמוד מצויד מצורף whisk, לשלב את גבינת שמנת, חמאה, זנגביל, וניל, ומלח ומכה עד חלקה מאוד.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את הסוכר של הממתקים קצת בכל פעם, מכים אחרי כל תוספת, עד שכל הסוכר משולב ואת הזיגוג הוא חלק.
מרכיבים שתצטרך
11
מורחים על עוגת ספייס גזר לבן ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(חוֹרֶף)חמאה, בטמפרטורת החדרחמאה, בטמפרטורת החדר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, בטמפרטורת החדרגבינת שמנת, בטמפרטורת החדר3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1(יכול להיות או להרחיק)קלופים, מגורד טרי זנגבילקלופים, מגורד טרי זנגביל1(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2כוסות ארוזות היטב קלופים, גזר לבן מגוררכוסות ארוזות היטב קלופים, גזר לבן מגורר0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך, קצוץאגוזי מלך, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת