קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות77
מגזין

הליבוט בגריל ברוטב ירוק

הליבוט בגריל ברוטב ירוק
הליבוט בגריל עם רוטב ירוק נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 459 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 30 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך פלפל, שמן זית, חומץ טרגון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. נסו הליבוט בגריל ברוטב ירוק, הליבוט בגריל עם עגבניות, זית ירוק ורוטב סלרי, ו הליבוט בגריל עם שומר וטפנד זיתים ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
לעבד את עשבי תיבול, שמן, חומץ טרגון, ושום בבלנדר עד חלקה. מתבלים במלח ופלפל. אם יש לזה טעם מריר במקצת, מוסיפים סוכר לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
חומץ טרגוןחומץ טרגון
מלח ופלפלמלח ופלפל
שוםשום
עשבי תיבולעשבי תיבול
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מעבירים את הרוטב לקערה, מכסים ומקררים עד ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים את broiler או לבנות אש בגריל חיצוני. מברשת קלה כל פילה עם שמן העונה עם מלח ופלפל. מטגן או גריל, פונה פעם אחת, כ 4 דקות, עד הדג הוא בקושי אטום כאשר פירסינג עם קצה של סכין חדה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
גרילגריל
סכיןסכין
4
מעבירים לצלחות ומגישים, עם הרוטב הירוק ופלחי הלימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
רוטברוטב
5
וריאציה
6
סלמון צרוב ברוטב ירוק
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
רוטברוטב
7
תחליף שישה פילה סלמון עבור הליבוט.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
הליבוטהליבוט
8
מאמר var
9
Type_27_data = {};
10
מאמר
11
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. כרם טנגנט פרגון פינו גרי עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.