קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות70
מגזין

הליבוט עם אפרסמון עגבניות ושמיר להתענג

הליבוט עם אפרסמון עגבניות ושמיר להתענג
הליבוט עם אפרסמון עגבניות ושמיר להתענג הוא איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 188 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. אם יש לכם פלפל, עגבנייה אפרסמון, פילה הליבוט ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במיץ הלימון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות לחם לימון עם ציפוי לימון {מחווה לדודה רוקסן} כמו קינוח. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף מעולה של 81%. מתכונים דומים: עוף עוף שמיר עם רוטב עגבניות-שמיר, הליבוט עם עגבניה בגריל ותענוג זיתים, ו הליבוט עם עגבנייה, תפוז ושמיר.

הוראות

1
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
שלב את 5 המרכיבים הראשונים בקערה בינונית; מערבבים פנימה 1/4 כפית מלח ו 1/4 כפית פלפל שחור גרוס טרי. לזרוק בעדינות למעיל.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מברישים דגים בשמן; מפזרים באופן שווה עם 1/4 כפית מלח שנותרה ו 1/4 כפית פלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
דגיםדגים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
4
מקום דגים על גריל מתלה מצופה עם בישול תרסיס; גריל 2 דקות בכל צד או עד דגי פתיתי בקלות כאשר נבדק עם מזלג או עד הרצוי תואר של נחישות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מגישים עם תערובת עגבניות; מקשטים בענפי שמיר, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
שמירשמיר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט בתפריט? נסה להתאים עם פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אור הזרקורים של מנאז ' א טרואה פינו גריגיו עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
מנאז ' א טרואה אור הזרקורים פינו גריגיו
מנאז ' א טרואה אור הזרקורים פינו גריגיו
אור הזרקורים של טרואה מאיר זרקור על טעמי הדרים מרעננים בצורה המסנוורת ביותר. אור הזרקורים הוא כוכב חדש עם ניחוחות פריחת התפוז הסקסיים המובילים לסיד מפתח זסטי וטעמי תפוח סבתא סמית מעוררי תיאבון שגורמים לך להתקמט. נגיעה של מתיקות יערה ומינרליות מאזנת את תווי ההדרים המובהקים לפני שהווילונות נושרים בגימור פריך ומרענן.