קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות28
מגזין

המבורגר פרמזן עוף בסגנון מקסיקני

המבורגר פרמזן עוף בסגנון מקסיקני
המבורגר פרמזן עוף בסגנון מקסיקני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 464 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לך חזה עוף טחון, לחמניית המבורגר, סלסה פירות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. עם כפית ציון של 75% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: המבורגר פרמזן עוף, פרמזן עוף-לאכול כמו המבורגר או על פסטה, ו המבורגר עוף בסגנון איטלקי וצ'יפס.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 48 דולר לבקבוק.
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
# 31 Wine Enthusiast Top 100 של 2018 אדום-אודם טהור. אף פירותי עם דובדבנים ותותים. כמה רמזים שלישוניים מזכירים עור. טעמים של פירות אדומים בשלים, עסיסי, מסקרן וארוך טווח. טאנינים בשלים ועדינים. טעם הלוואי מבטא רעננות תוססת עם הערות של פירות אדומים כהים, אדמה רטובה ועץ.