קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות27
מגזין

המבורגרים דלוקס בייקון

המבורגרים דלוקס בייקון
המתכון של Deluxe Bacon Burgers יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך תוך כ -20 דקות . מתאים ל-8 ומחירו 2 מנות.26 דולר למנה. מנה אחת מכילה 580 קלוריות , 30 גרם חלבון ו -34 גרם שומן . גשו לסופר וקנו לחמניות המבורגר, פלפל, בצל ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . עם ציון ספונקולרי של 67% , המנה הזו מוצקה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם בורגר פיצה דלוקס , צ'יזבורגר דלוקס עוף בייקון ומבורגריםממולאים בייקון וגבינה (ג'וסי לוסי בורגרים) .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את שבעת המרכיבים הראשונים. מפוררים בשר בקר על התערובת ומערבבים בעדינות. מעצבים לשמונה קציצות. עוטפים רצועת בייקון סביב כל קציצה; מאובטח עם קיסמים.
מרכיבים שתצטרך
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
סוכריות אווירסוכריות אוויר
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
במחבת גדולה, מבשלים המבורגרים עד שהבשר כבר לא ורוד והבייקון פריך.
מרכיבים שתצטרך
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
הסר קיסמים.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
4
מגישים על לחמניות מרופדות חסה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

המבורגר בתפריט? נסה להתאים עם מרלו, מלבק וזינפנדל. מרלו יתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יינות נועזים יותר, כגון מלבק או זינפנדל מפולפל. אתה יכול לנסות את Cannonball Merlot. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
מרלו תותח
מרלו תותח
המרלו 2012 שלנו הוא אופוריה בבקבוק. צבע הארגמן לבדו מפתה את כל החושים, בעוד ניחוחות מפתים של אמרטו, שזיף שחור, תאנה טרייה וסגול מסוכר ממלאים את האף. ליין כניסת משי מלאה עם מבנה מתוחכם, ריכוז נפלא ומרקם שובב מציצים מבעד, ונבנה לאט לסיומת מרתקת של דובדבנים טריים, שוקולד עשיר ועוגה מתובלת.