קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות5
ציון בריאות20
מגזין

המבורגרים ממולאים של הודו בגריל

המבורגרים ממולאים של הודו בגריל
המתכון של בורגרים ממולאים של הודו בגריל יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך תוך כ -25 דקות . מתאים ל-5 ומחירו 2 מנות.61 דולר למנה. מנה אחת מכילה 288 קלוריות , 34 גרם חלבון ו -7 גרם שומן . למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. זה יהיה להיט באירוע הרביעי של יולי שלך. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם מלח, פלפל, רוטב ווסטרשייר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 52% . הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: המבורגרים ממולאים של הודו בגריל , המבורגרים ממולאים תירס בגריל והמבורגרים הודו ממולאים .

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את חמשת המרכיבים הראשונים. מפוררים הודו מעל התערובת ומערבבים היטב. יוצרים 10 קציצות דקות. כף פלפל אדום וגבינה על מרכז חמש קציצות; למעלה עם הקציצות הנותרות ולחצו היטב על הקצוות כדי לאטום.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
צולים המבורגרים, מכוסים, על אש בינונית או צולים 4 אינץ' מהחום במשך 5-7 דקות מכל צד או עד שמדחום קורא 165° והמיצים מתבהרים.
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
מגישים על לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

טורקיה בורגרים בתפריט? נסה להתאים עם מרלו, מלבק וזינפנדל. מרלו יתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יינות נועזים יותר, כגון מלבק או זינפנדל מפולפל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Moet & Chandon White Star (). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-14 דולר.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.