קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

הסלמון האולטימטיבי בקלף

הסלמון האולטימטיבי בקלף
הסלמון האולטימטיבי בקלף יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 797 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 50 גרם שומן. זה מתכון pescatarian מגישה 4 . אם יש לך זרעי שומר, חמאה, מלח כשר, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלמון קלף, סלמון אפוי קלף, ו סלמון בנייר קלף (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מניחים 2 מגשי גיליון בתנור כדי להתחמם.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
שלב מרכיבים במעבד מזון ודופק עד חלקה.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
כדי להכין את הסלמון והמולים: להתחיל על ידי ביצוע תיבול עם זרעי שומר וכוסברה ומלח ופלפל. קילו תבלינים במכתש ועלי, או לטחון עם מטחנת קפה, עד שיש לך אבקה גסה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
זרעי כוסברה שלמהזרעי כוסברה שלמה
תיבולתיבול
מוליםמולים
קפהקפה
שומרשומר
סלמוןסלמון
תבליניםתבלינים
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
3
בקערת ערבוב גדולה לשלב קוסקוס, כוסברה, גרידת לימון וחצי תערובת התבלינים. מערבבים היטב כדי לשלב, לטפטף עם שמן זית, ולאחר מכן לחלק באופן שווה בין 4 חתיכות גדולות של קלף (גדול מספיק כדי ליצור כיס מקופל עבור הסלמון). נסטלה לתוך קוביית ציר עוף קפוא 1 קוסקוס עבור כל חלק. למעלה עם חתיכת סלמון ולאחר מכן מפזרים עם תערובת תבלינים הנותרים. לסחוט מיץ לימון על החלק העליון של כל פיסת דגים וקוסקוס ולאחר מכן להגדיר 4 מולים סביב הדגים בכל מנה. מקפלים על הקלף כדי ליצור כיס נייר לקצץ כדי ליצור צורת לב. Crimp על הקצוות, עובד מקצה אחד לשני כדי לאבטח את הנייר בחוזקה ואז מברשת עם שמן זית כך הנייר לא לשרוף. בזהירות להעביר את כיסי הקלף למגשים גיליון חם (אתה כנראה צריך לשים 2 לכל מגש) ואז אופים בתנור במשך 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קוביית מרק עוףקוביית מרק עוף
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
שמן זיתשמן זית
תערובת תיבולתערובת תיבול
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
קוסקוסקוסקוס
מוליםמולים
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
תנורתנור
4
כאשר נעשה, הנייר יהיה לנפח.
5
חותכים את השולחן עם מספריים, למעלה עם חמאת קארי, ומקלחת עם בצל ירוק קצוץ טרי וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
חמאהחמאה
אבקת קאריאבקת קארי
ציוד שתשתמש בו
מספריים מטבחמספריים מטבח

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.