קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

הפלאפל והצזיקי הקלים בעולם

הפלאפל והצזיקי הקלים בעולם
הפלאפל והצזיקי הקלים בעולם עשויים להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים שלך. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 25 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל 564 קלוריות. מתכון זה משמש 4. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. אם יש לכם פיתה, חומוס, כוסברה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 77%, שהוא מוצק. קציצות פלאפל עם צזיקי, המבורגרים פלאפל עם צזיקי, ו הצ'ילי הקל ביותר בעולם דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, Moschofilero, Asyrtiko, Agiorgitiko

יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיב הם בחירה מצוינת עבור צזיקי. אם מתחשק לכם ללכת ליוונית עם האוכל היווני שלכם, אסירטיקו ומושופילרו הם שניהם יינות לבנים מקסימים לשילוב עם עוף, פירות ים וכו'. אגיורגיטיקו הוא אדום בעל גוף מלא המתאים לבשרים קלויים וכבש. אתה יכול לנסות הוניג ריזרב סוביניון בלאן רתרפורד. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-33 דולר לבקבוק.
שמורת הוניג סוביניון בלאן רתרפורד
שמורת הוניג סוביניון בלאן רתרפורד