קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

התה המתוק של סנדי

התה המתוק של סנדי
התה המתוק של סנדי עשוי להיות מה שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 253 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. אם יש לכם מים חמים, נענע, סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. - שזה לא ניתן לאילתור. מתכונים דומים: סנדי, גלידת סנדיי, ו סרטן סנדי.

הוראות

1
בסיר קטן על חום בינוני לשלב את הסוכר עם 1/2 כוס מים ולהוסיף 2 גבעולים של עלי נענע. מביאים לרתיחה, ערבוב כדי לפזר את הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הסר מהחום ולתת להתקרר.
3
בקנקן גדול מערבבים יחד את התה עם סירופ הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
סם גסם ג
תהתה
4
מגישים מקורר על קרח עם sprig של מנטה וחתיכה של סוכריות רוק לקישוט.
מרכיבים שתצטרך
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
5
תוסיף וודקה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Schloss Vollrads ריזלינג Spatlese. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.