קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות25
ציון בריאות6
מגזין

זיסטי סלופי ג'וז

זיסטי סלופי ג'וז
המתכון Zesty Sloppy Joes מוכן תוך כשעה ו-25 דקות והוא בהחלט אופציה מרהיבה ללא חלב לאוהבי אוכל אמריקאי. , אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 25 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בערך 17 גרם חלבון , 16 גרם שומן , ובסך הכל 336 קלוריות . רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. אם יש לך בצל, פלפל חריף, 1 קופסה (15 אונקיות) רוטב עגבניות סמיך וטעים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 36% . Sloppy Chori-Joes (Chorizo Sloppy Joes) , Mushy Joes (Sloppy Joes Meatless Cousin) (Meatless Monday) ו- Mushy Joes (Sloppy Joes Meatless Cousin) (Meatless Monday) דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר גדול או בתנור הולנדי, מבשלים בשר בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים פלפל ירוק. מבשלים ומערבבים במשך 5 דקות; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
3
הוסף את 10 המרכיבים הבאים; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך שעה, תוך ערבוב מדי פעם.
4
מגישים על לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: פינו נואר, Malbec, Zinfandel

פינו נואר, מלבק וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור סלופי ג'ו. כל היינות האדומים האלה משתלבים היטב עם בשר בקר טחון מרושל ג'ו ורוטב עגבניות. אתה יכול לנסות את Domaine Ravaut: Grand Cru Hautes Mourottes Pinot Noir Wine. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-79 דולר לבקבוק.
Domaine Ravaut: Grand Cru Hautes Mourottes Pinot Noir Wine
Domaine Ravaut: Grand Cru Hautes Mourottes Pinot Noir Wine
גוון ברונזה אדמדם חושף את גילו של היין הזה, אבל עדיין יש לו הרבה חיים. אף עמוק ועשיר מרמז על דובדבנים שחורים בשלים, ציפורן וקסיס. לאחר שהיין הספיק לנשום, הוא מתחיל לחשוף עוד יותר תבלינים ופרי. שותה יפה עכשיו אבל סביר להניח שיישאר אטרקטיבי עד 2019 לפחות.