קושיקשה
מוכן ב32 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

זכייה בקאפקייקס תפוח קרמל עם ציפוי גבינת שמנת וניל

זכייה בקאפקייקס תפוח קרמל עם ציפוי גבינת שמנת וניל
זכייה בקאפקייקס תפוח קרמל עם ציפוי גבינת שמנת וניל עשוי להיות רק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 24 מנות. מנה אחת מכילה 509 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. הכנת המנה לוקחת כ 32 דקות. אם יש לכם סוכר מגורען, אבקת אפייה, קינמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ליל כל הקדושים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו קאפקייקס שעועית וניל וזיגוג גבינת שמנת וניל, עוגות תפוחים עם ציפוי גבינת שמנת קרמל, ו עוגות חמאת תפוחים עם ציפוי גבינת שמנת קרמל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות F. קו 2 מחבתות cupcake בגודל רגיל עם ספינות קאפקייקס.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
בקערה גדולה באמצעות מיקסר חשמלי במהירות נמוכה, לשלב את הסוכר, ביצים, חמאה, ותמצית וניל עד מעורבב. בקערה גדולה נפרדת, לשלב את הקמח, קינמון, סודה לשתיה, אבקת אפייה, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
מוסיף את תערובת הקמח לתערובת החמאה, ערבוב על נמוך עד מעורבב. מערבבים בתפוחים.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
מלא את הקאפקייקס שלושה רבעים מלא עם הבלילה ואופים עד הקאפקייקס האביב בחזרה כאשר נגע עם האצבע שלך, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
5
בואו להתקרר במחבתות במשך כמה דקות, ולאחר מכן להסיר מתלה תיל כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
6
או ציפוי גבינת שמנת וניל מקטרת על העוגות באמצעות שקית מאפה ואת הטיפ האהוב עליך, או להפיץ כל קאפקייק עם הזיגוג.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי גבינת שמנתציפוי גבינת שמנת
שעועית ונילשעועית וניל
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
שקית מאפהשקית מאפה
7
טפטוף כל קאפקייק עם סירופ קרמל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קרמלרוטב קרמל
קאפקייקסקאפקייקס
8
בקערה גדולה באמצעות מיקסר חשמלי על מהירות נמוכה, לנצח את החמאה, גבינת שמנת, וממרח שעועית וניל עד חלקה מעורבב ביסודיות. מוסיפים לאט את אבקת הסוכר והמלח.
מרכיבים שתצטרך
משחת ונילמשחת וניל
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
חמאהחמאה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
9
מערבבים עד חלקה.

מרכיבים

4תפוחים, cored, קלופים, קצוץ (מומלץ: 2 סבתא סמית ו 2 פוג'י)תפוחים, cored, קלופים, קצוץ (מומלץ: 2 סבתא סמית ו 2 פוג'י)11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים24ריבס, קצוץ טרי או קפואסירופ קרמל, לקישוטסירופ קרמל, לקישוט227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת בר, טמפרטורת החדרגבינת שמנת בר, טמפרטורת החדר2largesביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות אבקת סוכר (אודותכוסות אבקת סוכר (אודות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה לא מלוחה, נמסהחמאה לא מלוחה, נמסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלח, טמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)משחת שעועית ונילמשחת שעועית וניל21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור