קושיקל
מוכן ב22 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

חביתה ספרדית

חביתה ספרדית
חביתה ספרדית עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 318 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 3g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. אם יש לך ירקות דרום מערב פלפלים תירס, גבינת צ'דר שומן מופחתת, חשיש חום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב תערובת תיבול אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דלעת ספייס קרם ביסקוויטים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 22 דקות. נסו חביתה ספרדית, חביתה ספרדית, ו חביתה ספרדית (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית ניתן לזווג עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. הטרידנטה טרידנטה טמפרניו עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Tridente Tridente Tempranillo
Tridente Tridente Tempranillo
15 חודשים בחבית, 8 חודשים גיל בקבוק. מיוצר מכרמים עתיקים ואסו הכשיר עד גיל 110, מותסס במכלי נירוסטה, ולאחר מכן בגיל 15 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. יינות סגולים עמוקים זה יש הערות של אלון קלוי, גרפיט בלסמי. הטעמים הם פירות בצפיפות עם קרם דה קסיס מתמשך דרך הסיום המתמשך.