קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

חזה עוף טוסקני

חזה עוף טוסקני
חזה עוף טוסקני עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 387 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם סוכר, עגבניות משומרות, שום וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בפלפל אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם קינוח מנטה קל כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 70%. ציון זה מוצק. נסו עוף מזוגג טוסקני (מותאם משינוי העוף של הלמן), עוף טוסקני, ו פשטידת עוף טוסקנית עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה הקפיצו בצל ופלפלים בשמן במשך 4-5 דקות או עד שהם פריכים-רכים. מערבבים שום; מבשלים 1-2 דקות יותר או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
משטחים עוף ל -1 / 2 אינץ'. עובי; מניחים מעל ירקות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
3
מוסיפים את העגבניות, המרק, החומץ, המלח, הסוכר, פתיתי הפלפל והפלפל. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, במשך 20-25 דקות או עד שמיצי העוף צלולים והרוטב מסמיך.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4
מגישים עם פסטה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
5
מפזרים גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם עגבניות איטלקיות חתוכות לקוביות, מנוקזותהאם עגבניות איטלקיות חתוכות לקוביות, מנוקזות1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה4ריבס, קצוץ טרי או קפואפסטה חמה ומבושלתפסטה חמה ומבושלת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן גרוסהגבינת פרמזן גרוסה0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות ללא עור חצאים כל)חזה עוף ללא עצמות ללא עור חצאים כל)0(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל פלפלים צהובים ואדומים מתוקים קצוציםכל פלפלים צהובים ואדומים מתוקים קצוצים