קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות63
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

חזה עוף ממולא ברוטב קארי על תפוחי אדמה קלויים וכרובית

חזה עוף ממולא ברוטב קארי על תפוחי אדמה קלויים וכרובית
כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. נסו חזה עוף ממולא ברוטב קארי על תפוחי אדמה קלויים וכרובית, כרובית קלויה ברוקולי ממולא תפוחי אדמה עם רוטב חמאה גבינה, ו עוף ממולא במוצרלה מעושנת, עגבניות קלויות וברוקולי Rabe מעל תפוחי אדמה עם רוטב מרסלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: פטיש בשר עוטף פלסטיק
מרכיבים שתצטרך
1
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
2
על תבנית אפייה גדולה לזרוק יחד את הכרובית, תפוחי אדמה, chervil, צימוקים, שמן זית ומלח ופלפל, לפי הטעם. מסדרים שכבה אחת על תבנית האפייה וצולים עד שתפוחי האדמה רכים, כ -25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר את תפוחי האדמה לקערה ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
4
עוף: במעבד בלנדר או מזון, לשלב את הענבים, אגוזי מלך ותאריכים להתמזג עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
5
שים את השדיים עוף בין 2 יריעות של פלסטיק לעטוף, באמצעות פטיש בשר, להלום את העוף עד שטוח שווה ורזה.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר את הסדין העליון של פלסטיק. מתבלים את העוף במלח ופלפל, לפי הטעם. מחלקים את תערובת הענבים בין חזה העוף, ציפוי כל חתיכה עם כ 2 כפות של המילוי. שימוש בפלסטיק כמדריך שלך, להפשיל את העוף סביב המילוי.
מרכיבים שתצטרך
7
שים את הקמח, ביצים ופירורי לחם במנות נפרדות. מתבלים את פירורי הלחם עם אבקת השום, אבקת בצל ומלח. טובלים את העוף לחמניות לתוך הקמח, ציפוי לחלוטין, ואז לתוך הביצה ולבסוף לתוך פירורי הלחם. עוף צריך להיות מצופה לחלוטין עם כל צעד של תהליך הלחם.
מרכיבים שתצטרך
8
חום 2 כפות שמן במחבת תנור הוכחה גדולה מעל חום בינוני גבוה. פאן מטגנים את העוף עד חום זהוב מכל הצדדים, הופך לאחר כמה דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
9
מעבירים את המחבת לתנור ואופים עד מבושל דרך, כ 15 דקות.
10
רוטב קארי: ממיסים את החמאה במחבת על חום בינוני, ואז מוסיפים את הבצל ואבקת קארי. מבשלים 2 דקות ואז לטאטא בקמח ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
11
להקציף במניות עוף ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
12
להקציף עד הרוטב מעובה וחלק.
מרכיבים שתצטרך
13
הסר את העוף מהתנור ללוח חיתוך וחתיכה. כפית מיטה של תפוחי אדמה וכרובית על כל צלחת הגשה העליון עם רוטב קארי.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק400 גרם טופו יציב, מועכים אותו400 גרם טופו יציב, מועכים אותו2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1ראשכרובית, מופרדת לפרחים קטניםכרובית, מופרדת לפרחים קטנים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי צ'רביל טריים קצוציםעלי צ'רביל טריים קצוצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2(חוֹרֶף)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאריכיםתאריכים5ביצים, מקציפים קלותביצים, מקציפים קלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקענבים אדומיםענבים אדומים3תפוחי אדמה אדומים, קוביותתפוחי אדמה אדומים, קוביות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי4חצאי חזה עוף ללא עצמות, ללא עורחצאי חזה עוף ללא עצמות, ללא עור2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הרגל Chenin Blanc עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Habit Chenin Blanc
Habit Chenin Blanc
Chenin בסגנון קלאסי של העולם הישן עם המון minerality, פפאיה ירוקה, לימון מאייר, אגוז אפרסק לבן nutmet הערות פירות אבן רזה עם חומציות עסיסית. יין סופר-מזון ידידותי שהוא זיווג מטורף עם צדפות ועוף צלוי.