קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות2
מגזין

חזיזים קאפקייקס

חזיזים קאפקייקס
המתכון חזיז קאפקייקס יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 15 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 316 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 15 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות וקנו קאפקייקס, קוקוס "איינג' ל פלייק " של בייקר, חתיכות ליקריץ מחרוזת, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו Cupcakes חזיז, Cupcakes חזיז, ו קאפקייקס וניל חזיז (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים 1/2 כוס קוקוס בכל אחד 2 שקיות פלסטיק resealable נפרדים. הניחו בצד את הקוקוס שנותר.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מוסיפים צבע מאכל כחול לקוקוס בשקית אחת וצבע מאכל אדום לקוקוס בשקית השנייה. שקיות חותם; לנער עד קוקוס הוא צבוע באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזון אדוםצבע מזון אדום
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
3
עוגות פרוסט עם קול וויפ. למעלה עם קוקוס, בעדינות לחיצה קוקוס לתוך שוט מגניב כדי לאבטח.
מרכיבים שתצטרך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
4
הכנס ליקריץ לתוך צמרות של קאפקייקס.
מרכיבים שתצטרך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

ניתן לזווג עוגות עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "