קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות30
מגזין

חזיר ואורז של מחבת

חזיר ואורז של מחבת
מחבת חזיר ואורז הוא מתכון ללא גלוטן עם 2 מנות. מנה אחת מכילה 450 קלוריות , 24 גרם חלבון ו -11 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 20% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו בשר חזיר, שמן זית, בצל ירוק ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. 25 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי מצוין של 87% . מתכונים דומים: מחבת חזיר ואורז מחבת אחת , קישוא, מחבת חזיר ואורז , וארוחת ערב של חזיר, ברוקולי ואורז .

הוראות

1
במחבת טפלון מטגנים את הבצל בשמן עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את החזיר, הפטריות, המרק, המים והפלפל; להביא לרתיחה. מערבבים פנימה אורז. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 5 דקות או עד שהאורז רך. מרפרף בעדינות אורז.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
3
מגישים עם בצל ירוק וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה