קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

חזיר, ירקות קולארד וקערת אטריות ביצים

חזיר, ירקות קולארד וקערת אטריות ביצים
חזיר, ירקות קולארד וקערת אטריות ביצים עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 15 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל של 218 קלוריות. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.77 דולר למנה. אם יש לכם שיני שום, מרק עוף פחות נתרן, חומץ תפוחים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל דרומי. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו חזיר, ירקות קולארד וקערת אטריות ביצים, ירקות דרומיים מושלמים (כרוב, סלק, ירקות קולארד, חרדל), ו ירקות קולארד מבושלים, ירקות חרדל ומנגולד שוויצרי אדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים אטריות לפי הוראות החבילה, תוך השמטת מלח ושומן.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מלחמלח
2
מסננים.
3
ממיסים חמאה בתנור הולנדי גדול על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
מוסיפים חזיר מעושן; מבשלים 8 דקות או עד להשחמה קלה, תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
חזיר מעושןחזיר מעושן
5
מוסיפים בצל קצוץ ו -6 המרכיבים הבאים (דרך שום); מבשלים 5 דקות או עד שהירקות פשוט רכים, תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
שוםשום
בצלבצל
6
מוסיפים ירקות קולארד; לבשל 1 דקה, תוך ערבוב מתמיד. מערבבים חומץ; לבשל 1 דקה. מערבבים מרק עוף; מביאים לרתיחה. מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 12 דקות. מערבבים פנימה את אטריות הביצים והפלפל השחור, ומבשלים 1 דקה או עד לחימום יסודי.
מרכיבים שתצטרך
כרוב ירוקכרוב ירוק
מרק עוףמרק עוף
פלפל שחורפלפל שחור
אטריות ביציםאטריות ביצים
חומץחומץ

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב ירוק פרוס, גבעולים הוסרוכרוב ירוק פרוס, גבעולים הוסרו312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות חתוכות לקוביות-נתרן מעושן חזיר (אודותכוסות חתוכות לקוביות-נתרן מעושן חזיר (אודות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובשטימין מיובש7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 כוסות אטריות ביצים רחבות לא מבושלות (אודות1/3 כוסות אטריות ביצים רחבות לא מבושלות (אודות

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות עבור דרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. מקסימין גרונהאוס הרנברג ריזלינג ספאטלס עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
מקסימין גרונהאוס הרנברג ריזלינג ספטלזה
מקסימין גרונהאוס הרנברג ריזלינג ספטלזה
הרנברג ספאטלזה הוא תמיד היין המבריק ביותר בגרונהאוס, שכן קרקעות הצפחה האדומות של הכרמים הופכות את ריזלינג החומצה השופעת והנמוכה מעט יותר, שאחיו הגדול אבסטברג. ספאטלס מתוק עם ניחוחות נפץ וטעמים של תפוחים טעימים אדומים, אפרסקים צהובים, תות / ריבס ומינרלים מלוחים. בעל גוף מלא לריזלינג, מגישים עם חזיר אפוי בווירג ' יניה, קארי טלה חריף או סתם שניצל יגר מסורתי.