קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

חזיר, פטה כפרי ומגש גבינה

חזיר, פטה כפרי ומגש גבינה
בשר חזיר, מדינה פטה, מגש גבינה עשוי להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 29 גרם חלבון, 41 גרם שומן, ובסך הכל של 789 קלוריות. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם פטה, מקלות לחם, גבינת קומטה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי שהמתכון הזה יהיה כל כך טעים. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זה הוא יקר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 60%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: מדינה פ ' פ '(פ ' ט ' דה קמפניה), פלטת מקרל מעושן, ו ממרח יער ופלטת פטה עם בגט פרוס.

הוראות

1
מסדרים גבינות ופטה על קרש חיתוך או מגש.
מרכיבים שתצטרך
פטהפטה
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
2
מניחים קורניצ ' ונים וחרדל ברמקינס ומוסיפים ללוח או לפלטה. עוטפים פרוסת חזיר סביב כל אחד מכמה מקלות לחם ומוסיפים לפלטה. תוחבים ענבים בין מקלות לחם עטופים בגבינה ובשר חזיר.
מרכיבים שתצטרך
GherkinsGherkins
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ענביםענבים
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
3
הוסף לחם חתוך לפלטה, מפזרי גבינה רכים וסכין גבינה והגיש את הלוח או הפלטה על ידי מעבר לשולחן.
מרכיבים שתצטרך
גבינה רכהגבינה רכה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ציוד שתשתמש בו
סכין גבינהסכין גבינה

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורדו לבן. יין צרפתי מגוון באותה מידה כמו אוכל צרפתי, אך לעיתים רחוקות אתה משתבש בשמפניה. אם הארוחה שלכם דורשת יין לבן, תוכלו לנסות גם בורדו לבן. לקבלת אדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שאטו פרט למברט בורדו סופריור. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -15 דולר.
שאטו פרט למברט בורדו סופריור
שאטו פרט למברט בורדו סופריור
הצבע הוא אודם כהה אטרקטיבי, המשקף את תהליך בחירת הענבים הזהיר. פרופיל האף והטעם של פירות כהים, תווי שזיפים וארז מאוזנים יפה עם חומציות ומבנה טאנין בחיך. יין אלגנטי עם כוח ועדינות. גימור יבש ומרענן משלים את היין.