קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

חזיר תאילנדי שחור

חזיר תאילנדי שחור
צריך מנה עיקרית ללא חלב? חזיר תאילנדי שחור יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 809 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בצל ירוק, פלפל, אטריות צלופן, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בחמאת הבוטנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,חמאת בוטנים שיבולת שועל עוגיות שוקולד צ'יפס כקינוח. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל אסייתי. . נסו Larb חזיר (סלט תאילנדי עם חזיר, עשבי תיבול, צ'ילי, ואבקת אורז קלוי), חזיר תאילנדי larb (לאו חזיר laab), ו קאפקייקס תאילנדי שחור (מתכונים דומים).

הוראות

1
לרוטב, בסיר בינוני לשלב סלסה, חמאת בוטנים, רוטב סויה, חומץ, מולסה ומים. מביאים לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות. תתחמם. בינתיים, בשקית ניילון או נייר לשלב אבקת צ ' ילי, זנגביל, מלח שום ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
רוטב סויהרוטב סויה
מולסהמולסה
חומץחומץ
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סלסהסלסה
רוטברוטב
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים רצועות חזיר; לנער עד חזיר מצופה בתערובת תבלינים. במחבת גדולה חום שמן צמחי מעל חום בינוני גבוה; לבשל ומערבבים רצועות חזיר במשך 2-3 דקות או עד מבושל דרך. כפית את הרוטב על צלחות בודדות. מסדרים את רצועות החזיר על גבי רוטב.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מפזרים זרעי שומשום, ואז למעלה עם בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
זרעי שומשוםזרעי שומשום
4
מגישים עם אטריות או אורז.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
אורזאורז

מרכיבים

2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאטריות צלופן חמות מבושלות או אורזאטריות צלופן חמות מבושלות או אורז1(יכול להיות או להרחיק)5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה2(חוֹרֶף)בצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סלסה או פיקנטהרוטב סלסה או פיקנטה4צלעות חזיר ללא עצמות, חתוכות לרצועות מוקפץצלעות חזיר ללא עצמות, חתוכות לרצועות מוקפץ2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הקלטות השדה Chenin Blanc עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
הקלטות שדה Chenin Blanc
הקלטות שדה Chenin Blanc
טעמים של צדפות, תפוחים סבתא סמית, קמומיל ונרקיס.